کد مطلب: 29816

یکتا ناصر | یکتا ناصر و همسر سابقش | یکتا ناصر قبل از عمل

عکس جنجالی شوهر یکتا ناصر همه رو شوکه کرد | همسر سابق یکتا ناصر با این حرکت حسابی سوژه شد

در ادامه عکس جدید از منوچهر هادی همسر سابق یکتا ناصر با استایل جدید و پرحاشیه می بینیم که بشدت هواداران را شوکه کرده است.

عکس جنجالی شوهر یکتا ناصر همه رو شوکه کرد | همسر سابق یکتا ناصر با این حرکت حسابی سوژه شد

یکتا ناصر بازیگر زن ایرانی مشهور و با استعداد کشور است.یکتا ناصر با منوچهر هادی کارگردان معروف سینما وصلت کرد. شایعات زیادی مبنی بر جدایی یکتا ناصر و منوچهر هادی چندیست که در فضای مجازی به گوش می رسد. یکتا ناصر جدیدا استایل متفاوتی نسبت به قبل از طلاق خود میزند که توجه هواداران را به خود جلب کرده است. جدیدترین اخبار و تصاویر یکتا ناصر را با هم در سایت دیجی سرگرمی میبینیم.

یکتا ناصر

یکتا ناصر بازیگریه که در ابتدای کار با تلویزیون دیه و شناخته شد و یه ج,اریی نرم نرمک و آروم آروم داشت جلو میرفت و دیده میشد تا این که زد خانوم بازیگر ازدواج کرد اون هم با کارگاردان معروف سینما یعنی منوچهر هادی که از قضا آقای کارگردان بسیار هم پرکار بود و بعد از این وصلت یکتا ناصر هم دیگه جلوی دوربین فعال شد البته که نه به خاطره این که شوهرش پرکار بود و بخواد که باهاش رقابت کنه بلکه ایشون با همسرش رفقات و همکاری رو با هم داشت و توی هر فیلمی که آقا کارگردانش بود یه ردپایی از یکتا ناصر هم دیده میشد که خب کم کم این موضوع لج خیلی از بیننده ها رو درآوورد چرا که یکم داشت زیاد از حد میشد.

البته که در این بین خیلی ها هم معتقد بودن که بعضی از نقش هایی که یکتا ناصر توی فیلم های همسرش بازی میکنه بهش نمیاد و انگار زورکی و برای این که تنها یه نقش داشته باشه ایشون رو توی فیلم راه دادن چون بالاخره خانومه آقای کارگردانه! بگذریم چون این روزا دیگه از این خبرا نیست و از همه عجیب تر این هست که شایعات زیادی مبنی بر طلاق یکتا ناصر و آقای هادی وجود داره که شاید بد نباشه بدونید از زمانی که توی ساخته ی جدید آقا یعنی "نیوکمپ" خانوم حضور نداشت این شایعات شکل گرفت که رفته رفته قوت بیشتری هم پیدا کرد وقتی مشخص شد که این دو نفر هم دیگه رو آنفالو و عکساشونو پاک کردن! حالا در ادامه بیشتر میگیم.

یکتا ناصر

خب همونطور که گفتیم شایعات طلاق این دو بازیگر شدیدا زیاد شد و جالبه که هیچ کدومشون هم اقدامی برای تایید و یا تکذیب این موضوع انجام ندادن فقط یه موضوعی که وجود داشت این بود که در این بین یکتا ناصر توی برنامه ی مهمونی شرکت کرده بود و آقای کارگردان هم عکس ایشون رو توی این برنامه پست کرده بود و یه جورایی انگار براش تبلیغ کرده بود و خانوم ناصر هم یه کامنت جهت تشکر گذاشته بود که که این موضوع دو گروه درست کرد، یه عده اونایی بودن که معتقد بودن چون آقای کارگردان راجبه ایشون پست گذاشته و خانوم هم کامنت گذاشته یعنی طلاقشون فقط یه شایعه بوده!

یه عده هم اون دسته ای بودن که معتقد بودن بالاخره این دو نفر فرزند مشترک دارن و قرار نیست که دشمن خونی هم باشن و بالاخره آقای کارگردان به عنوان مادر بچش این پست رو گذاشته و یکتا ناصر هم به رسم ادب کامنت گذاشته و حتی این دسته به نظرشون کامنت یکتا خانوم خالی از محبت بود و میشد ازش جدایی این دو نفر رو حس زد! که خب معلوم نیست که کدوم گروه استدلال هاش درسته ولی موضوعی که هست اینه که یکتا خانوم همین دیشب و بعد از این شایعات اولین بار هست که توی جمع بازیگرا در جشن حافظ ظاهر شده که خب تیپ و استایل بینظیر خانوم مورد توجه خیلی ها قرار گرفت.

یکتا ناصر

در رابطه با شایعه ی طلاق این زوج براتون صحبت کردیم ولی بگیم از عاشقانه هاشون که برای خیلی ها جالب و جذاب بود و  اکثرا این زوج رو از موفق ترین ها در سینمای ایران میدونستن چرا که که خب بعد از ازدواجشون هم خیلی زود بچه دار شدن در حالی که این موضوع زیاد بین بازیگرها مرسوم نیست یعنی شاید دم به تله بدن و ازدواج کنن ولی خب به این زودی ها بچه دار نمیشن، دختر خانوم این زوج هم صوفیا خانوم نام داره. یه زمانی هم کلیپ زیر در خصوص زندگی جالب این زوج که با شوخی آقای هادی همراه هست بسیار وایرال شده بود.

احتمالا شمایی که تا اینجای مقاله رو خوندید دوست دارید که بیشتر راجبه این شایعه ی جدایی بدونید که خب اصلا هم عجیب نیست چرا که در همه جای دنیا موضوعات مربوط به ازدواج و یا طلاق سلبریتی ها برام مردم جالب هست و خیلی ها دوست دارن که راجبش بدونن مثلا یکی از طلاق هایی که در این اواخر خیلی سر و صدا کرد جدایی پژمان بازغی و هسرش بود که خب برای خیلی ها عجیب به نظر میرسید چرا که این زوج یه دختر نوجوون دارن و اونطور که زندگیشون از دور دیده میشد بسیار خوب بود ولی خب اون ها جدا شدن.

یکتا ناصر

یا در رابطه با ازدواج ها هم که همین اواخر ازدواج گلزار و همسری که فعلا تا به حال نشون نداده و ازدواج بهرام رادان و همسرش که برعکس گلزار از قبل به همه معرفیش کرده بود سر و صدا کرد و مدت ها توی سوشال مدیا از جمله اینستاگرام پست های مربوط به این ازدواج ها رو میشد دیدید. اما برسیم به شایعه ی طلاق یکتا ناصر از همسر کارگردانش که خب برای خیلی ها موجب شوک بود چرا که زندگی این زوج هم بسیار خوب دیده میشد ولی حالا چرا میشد؟ چرا نمیشه؟ چون یکتا ناصر با یه پست خیلی زیر پوستی این شایعه رو تایید کرد چرا که در کپشن اینطور نوشته بود که: هیچ کسی در دنیا قوی تر از زنی نیست که تصمیم به رفتن گرفته است.

یکتا ناصر

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی