کد مطلب: 30221

داریوش فرضیایی | داریوش فرضیایی وشاهرخ خان | داریوش فرضیایی و نعیمه نظام دوست

تیپ جنگی داریوش فرضیایی ترکوند | عمو پورنگ خودش یه ارتش رو حریفه

داریوش فرضیایی ملقب به عمو پورنگ یه تیپ گنگ و ارتشی زده که ببینی اصلا نمیشناسیش.

تیپ جنگی داریوش فرضیایی ترکوند | عمو پورنگ خودش یه ارتش رو حریفه

داریوش فرضیایی همان شخصیت عمو پورنگ را در برنامه های کودک و نوجوان است.عمو پورنگ شخصیت مجری و بازیگری در برنامه‌های کودک در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که نقش آن را داریوش فرضیایی ایفا می‌کند البته خودش گفته که مشکلی با این موضوع ندارد.اما متاسفانه دو سالی است که داریوش فرضیایی با وجود محبوبیت در میان کودکان و بزرگسالان از برنامه سازی کنار گذاشته شده است.داریوش فرضیایی مجرد است. داریوش فرضیایی عکسی با لباس زنانه از حودش به اشتراک گذاشت که خیلی جلف شده.

داریوش فرضیایی

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از برترین‌ها، داریوش فرضیایی متولد یک مرداد ۱۳۵۲ در تهران و فرزند آخر خانواده است. مادرش اهل گیلان است و پدرش آذری سراب است. تسلط او به زبان‌های گیلکی و ترکی آذربایجانی است و استفاده او از این دو زبان در برنامه‌هایش به همین دلیل است. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.

عمو پورنگ از سال ۱۳۷۳ وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. بعد از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص‌ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود.

در سال ۱۳۷۶ با برنامه «ما و شما» که به انیمیشن‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال ۱۳۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد و پس از آن در سال ۱۳۸۰ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و نام هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی ملقب به عمو پورنگ در استوری خود متن جالبی درباره «عشق و ولنتاین» به اشتراک گذاشته است. او نوشته:«فرق عشق با هوس اینه که: برای اولی جونت رو میدی، برای دومی خرس عروسکی...»

تصویر عجیب داریوش فرضیایی از بغل کردن یک خرس زرد!

داریوش فرضیایی ملقب به عمو پورنگ که در سال‌های اخیر اقداماتی دور از انتظار را به تصویر کشیده و آنرا در فضای مجازی منشر کرده است، اکنون تصویری از خود به همراه یک خرس را در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام منتشر کرد.

داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی و همسرش

داریوش فرضیایی پیشتر از ماجرای ازدواج خود با یک دختر هندی سخن گفته بود؛ ازدواجی که البته مشخص نیست به سرانجام رسید یا نه.

داریوش فرضیایی در پاسخ به واقعیت داشتن ازدواجش با یک دختر هندی گفت : به هر حال کسی که بخواهم با او ازدواج کنم باید ننه مرا ببیند، من هم باید ننه او را ببینم ولی ما به توافق نرسیدیم. مامان من که هندی بلد نیست، من هم دست و پا شکسته با او حرف می زدم.

داریوش فرضیایی متولد اول مرداد 1352 در تهران است. او ششمین فرزند خانواده است.  مادرش سیده فاطمه گیلانپور متولد 1315 در گیلان و پدرش آذری است. 

داریوش فرضیایی با انتشار عکسی از مادرش نوشت: مادرم ما را به تنهایی در خانه مستاجری بزرگ کرد، خانه ی مردم را تمیز می کرد و زن صاحب خانه بر سر او فریاد می کشید، مادرم تو با ارزش ترین دارایی من در دنیا هستی. وی در 29 خرداد ماه 1393 پدرش را از دست داد و عکس او در کنار پدرش واکنش هایی را در فضای مجازی برانگیخت.

داریوش فرضیایی

وی درباره نحوه آشنایی خود این دختر هندی توضیح داد: ایشان یکی از زیردست های آقای ایرانی از دوستان من در بیمارستانی در هند است. اصلا پیشنهاد ازدواج با او را آقای ایرانی به من دادند. من هم او را دیدم و بدم نیامد؛ ایشان مسلمان و آدم افتاده و خاکی است ولی من نمی توانم آنجا بروم و او هم می گوید من نمی توانم اینجا بیایم.

داریوش فرضیایی ازدواج کرده است؟

داریوش فرضیایی که مهمان برنامه تی ان تی با اجرای حامد اهنگی بود در بخشی از این برنامه با همکاری یکدیگر به رقض و آواز جالب هندی پرداختند.

عمو پورنگ همیشه جذابیت های بصری خاص خودش را دارد حتی اگر مهمان باشد. حالا عمو پورنگ تی ان تی برنامه معروف را ترکاند.

تصویر عمو پورنگ و سروش هیچکس خواننده رپ سوژه کاربران شده است عمو پورنگ دوازده سال از سروش هیچکس بزرگتر هست اما ظاهرشون چیز دیگه میگه

از وقتی فهمیدم عمو پورنگ از هیچکس ۱۲ سال بزرگتر هست بجای آهنگای غمگین اردک تک تک گوش میدم هزار ماشالا به عمو پورنگ خدا حفظش کنه.

عمو پورنگ مجری و بازیگر تخصصی برنامه کودک است که همه بچه ها او را دوست دارند. عمو پورنگ در فضای مجازی طرفداران زیادی دارد و در حال حاضر یک میلیون فالوور دارد.

داریوش فرضیایی متولد اول مرداد 1352 در تهران است. او ششمین فرزند خانواده است. مادرش سیده فاطمه گیلانپور متولد 1315 در گیلان و پدرش آذری است.

داریوش فرضیایی

سروش لشکری ملقب به هیچکس متولد ۱۷ اردیبهشت ۱۳۶۴ می باشد. هیچکس فرزند پسر یک خانواده ۵ نفری است. پدر او اصالتاً اهل همدان است، هیچکس تا ۲ سالگی در آلمان بزرگ‌ شد و پس از آن به ایران بازگشتند. او ساکن محله ونک تهران بود. هیچکس دانشجوی رشته زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار بوده، اما درس خود را نیمه‌کاره رها کرد ولی بر طبق گفته‌هایش در توئیتر هم اکنون مشغول تحصیل در رشته روانشناسی و جامعه‌شناسی است. هیچکس اکنون در لندن زندگی می‌کند.

امیرمحمد متقیان 13 آذر 1374 در تهران به دنیا آمده و یکی یک دانه خانه است. عاشق سینه‌ چاک ماشین و بازیگری است و از 8 سالگی خاک صحنه خورده تا این که سال 84 با عمو پورنگ و تلویزیون آشنا شده و از آن به‌ بعد شهرت، ضربه زدن به توپ فوتبال و دوچرخه‌ سواری در کوچه را رویای روزهای رفته‌ اش کرده است.

همان روزهایی که شادمانه‌‌ های رنگ و وارنگ و خنده‌ های ریز را بر لب‌ های همسالانش می‌ نشاند. امیرمحمد صدای شش دانگ و دلنشینی هم دارد و تاکنون بیش از 20 ترانه شاد و کودکانه را با عمو پورنگ همخوانی کرده و خوانندگی 5 اثر موسیقایی در ژانر مذهبی را نیز به تنهایی به عهده داشته است.

تعجب راننده اسنپ از حضور عموپورنگ تو ماشینش؛ باید BMW سوارشی!

عمو پورنگ مجری و بازیگر برنامه‌های کودک در صدا و سیما است که نقش آن را داریوش فرضیایی ایفا می‌کند.

وی به تازگی ویدیویی در اینستاگرامش منتشر کرده که گویا به طور مخفیانه از صحبت هایش با راننده اسنپ گرفته است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی