کد خبر: 625467
تاریخ انتشار :

انصراف ۵ نفر دیگر از تصدی شهرداری تهران + اسامی

در حالیکه قبلا ۱۰ نفر از گزینه‌های شهرداری تهران انصراف داده بودند، امروز هم ۵ نفر دیگر انصراف دادند.

انصراف ۵ نفر دیگر از تصدی شهرداری تهران + اسامی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ناصر امانی منتخب شورای ششم  درباره جلسه انتخاب شهردار جدید پایتخت اظهار کرد: در جلسه امروز تطبیق گزینه‌ها با معیار‌ها و شاخص‌های اصلی انجام گرفت و از آنجایی که جلسه طولانی شد، تصمیم گرفتیم فردا نیز جلسه دیگری در این زمینه برگزار کنیم.

منتخب شورای ششم خاطرنشان کرد: در گام سوم افرادی که سقف امتیاز‌ها را کسب کنند، از آن‌ها برنامه‌هایشان را خواستار خواهیم شد و سرانجام تصمیم نهایی برای انتخاب شهردار احتمالاً اواخر نیمه اول مرداد انجام می‌گیرد.

امانی گفت: همچنین برخی از گزینه‌های دیگر که به عنوان شهردار پیشنهاد شده بودند، در تماس تلفنی با مهدی چمران و پرویز سروری اعلام کردند که جهت شهردار شدن آمادگی ندارند و یا داوطلب برای این موضوع نخواهند بود.

امانی گفت: پژمان پشمچی‌زاده، علیرضا جاوید، قدرت‌الله گودرزی، مرضیه وحید دستجردی و سردار محمدرضا فلاح‌زاده از جمله این گزینه‌ها هستند که اعلام کردند آمادگی برای شهردار شدن ندارند و در این شرایط تعداد گزینه‌ها به ۲۶ نفر رسیده است.

روز گذشته نیز پرویز فتاح، مخبر دزفولی، سعید محمد، سردار حاجی زاده، فرهاد رهبر، محمد فروزنده، سردار وحیدی و مسکنی از قبول مسوولیت در شهرداری به عنوان شهردار انصراف داده بودند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها