کد خبر: 625518
تاریخ انتشار :

هلاکت عامل اصلی شهادت ۳ مامور انتظامی + عکس و جزئیات

ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از به هلاکت رسیدن عامل شهادت سه مامور پلیس مواد مخدر در شهرستان کهنوج خبرداد و گفت: در این رابطه سه نفر بازداشت و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر عوامل این باند صادر شده است.

هلاکت عامل اصلی شهادت ۳ مامور انتظامی + عکس و جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

"مجید سیمی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد:پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی  و رصد فعالیت یک باندقاچاق مواد مخدر در شهرستان کهنوج، عصر روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان  محل دپوی مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی،بازرسی از محل دپو که در  دو منزل مسکونی بوده، در دستور کار قرار می گیرد و متاسفانه هنگام بازرسی از محل دپوی مواد مخدر، قاچاقچیان مسلح اقدام به تیراندازی به سمت مامورین کرده و در این رابطه فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج به همراه دوتن دیگر از پرسنل خدوم ناجا به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند و عامل اصلی تیراندازی نیز به ضرب گلوله پلیس به هلاکت رسیده است .

61979053

سیمی بیان کرد: بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفته است و در این رابطه سه نفر بازداشت و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر عوامل این باند صادر شده است.

دادستان کهنوج هشدار داد: دستگاه قضایی با قاطعیت تمام با مخلان نظم و امنیت و اشرار مسلح  برخورد خواهد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: با اقدامات دستگاه قضایی و سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی طی چند سال گذشته چندین باند سازمان یافته و بین الملی  قاچاق مواد مخدر  در منطقه منهدم شده است .

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها