کد خبر: 625689
تاریخ انتشار :

آب پاکی وزارت نیرو بر دستان مردم ! + جزئیات

وزارت نیرو گفت: فعلا منتظر پایان خاموشی ها نباشید .

آب پاکی وزارت نیرو بر دستان مردم ! + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به‌دنبال انتشار مطالبی در برخی رسانه‌ها به نقل از وزیر نیرو در مورد اتمام خاموشی‌ها از روز دوشنبه، توضیح زیر برای اطلاع مردم و تصحیح این خبر ارائه می‌شود.

بر اساس اعلام روابط‌عمومی وزارت نیرو، بر اساس مصاحبه دیروز (جمعه ۲۵ تیرماه) وزیر نیرو با بخش خبری ساعت ۱۳ شبکه خبر سیما متاسفانه در برخی از رسانه‌ها خبر به‌صورت وارونه تنظیم و منعکس شده که اصل خبر به شرح ذیل است:

رضا اردکانیان وزیر نیرو در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت ۱۳ شبکه خبر سیما با اشاره به ورود موج گرمای جدید و افزایش نسبی دمای کشور از روز دوشنبه، اظهار کرد: انتظار می‌رود با ورود موج گرما که از دوشنبه هفته پیش‌رو شروع خواهد شد، مصرف برق به اوج خود برسد، امیدواریم با همکاری و همراهی مردم و بخش‌های مختلف، بتوانیم این ایام را با توجه به ظرفیتی که در حال حاضر در مدار داریم، با تامین آسایش مردم پشت سر بگذاریم.

او با اشاره به شرایط آب و هوایی کشور یادآور شد: همان‌طوری که در هشدار‌های سازمان هواشناسی و همکاران در شرکت مدیریت منابع آب منعکس شده، در جنوب و جنوب شرق و بخشی از نواحی شمالی کشور باید آمادگی مواجه شدن با بارش‌های شدید را داشته باشیم.

مصرف برق امروز به ۶۱ هزار مگاوات می‌رسد

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: پیش بینی می‌شود که مصرف برق کشور با توجه به افزایش دما به مرز ۶۱ هزار مگاوات برسد.

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته از سوی سازمان هواشناسی مصرف برق افزایش می‌یابد.

او ادامه داد: براین اساس انتظار می‌رود که مردم و صنایع به دلیل افزایش دما و مصرف برق صنعت برق را یاری کنند.

سخنگوی صنعت برق کشور اضافه کرد: پیش بینی مصرف امروز به ۶۱ هزار مگاوات خواهد رسید.

رجبی مشهدی در خصوص اتفاقات سیل در برخی از نقاط کشور تصریح کرد: خوشبختانه شبکه برق کشور با توجه به سیل که در برخی از نقاط کشور اتفاق افتاده است پایدار است و مشکلی از این رو نداریم.

شرکت توزیع برق تهران بزرگ طی اطلاعیه ای خطاب به ساکنان تهران نوشت: با توجه به تداوم گرمای هوا و افزایش کم سابقه مصرف برق در کشور، از شما تقاضا داریم همچنان با حداکثر صرفه‌جویی ممکن به‌ویژه خودداری از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف ما را در تداوم ارائه خدمات در شرایط فعلی یاری کنید

 

منبع: دانشجو

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها