کد خبر: 625795
تاریخ انتشار :

اختصاصی «نامه‌نیوز»؛

از صفار هرندی تا عزت الله ضرغامی؛ ویترین عوض می‌شود

در روزهایی که مسئولان دولت حسن روحانی در حال جمع کردن وسایل خود برای خروج از پاستور هستند، مسئولان دولت آینده مشغول تدارک حضور قوی در عرصه اجرایی کشور هستند. از جمله این تغییرات، می توان به حضور صفار هرندی و عزت الله ضرغامی در مناصب فرهنگی اشاره کرد.

از صفار هرندی تا عزت الله ضرغامی؛ ویترین عوض می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز؛ همزمان با تغییرات در دولت، تغییر در بعضی مسئولیت‌ها نیز گویا در راه است. نامه نیوز پیشتر خبر داده بود که حسین صفارهرندی از گزینه‌های اصلی ریاست اصلی سازمان صداوسیما است اما حال گویا این مسئله جدی تر از گذشته شده و احتمال ریاست آقای صفارهرندی قطعی است.

همچنین شنیده های نامه نیوز حکایت از آن دارد که همزمان با این تغییر سازمان، برخی مدیران ارشد این سازمان و مدیران شبکه ها نیز تغییر خواهند کرد. نام برخی چهره های جوان به عنوان مدیران شبکه شنیده می شود. این تغییرات بعد از آن صورت می گیرد که نقدهایی در مورد صداوسیما مطرح شده است.

عزت الله ضرغامی در یکقدمی وزارت ارشاد

نامه نیوز قبلا در گزارشی مطرح کرده بود که عزت الله ضرغامی گزینه اصلی وزارت ارشاد است. شنیده های جدید حکایت از آن می کند که جلساتی با او درباره این وزارتخانه، مدیران ارشد و میانی وزارتخانه و نیز خطی و مشی برگزار شده است. اگرچه که طبیعتا برخی اختلاف عقاید وجود دارد اما ضرغامی به احتمال فراوان برای این مسئولیت معرفی خواهد شد. نکته مهم این است که این عزت الله ضرغامی با آن عزت الله ضرغامی زمان سازمان صداوسیما متفاوت است و احتمالا ما یک وزارت ارشاد متفاوت نیز خواهیم داشت. او پر انرژی و با روحیه آماده حضور در این جایگاه به نظر می رسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها