کد خبر: 626852
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه نیوز با احمد کریمی اصفهانی

توصیه جالب به ابراهیم رئیسی در مورد کابینه

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: واقعیت آن است که رئیس جمهور منتخب به مردم قول داده است و اگر آن وعده هایش تحقق پیدا نکند، مردم این موضوع را از چشم وزیر یا جبهه پایداری نمی بینند بلکه انتقاد خود را درباره آقای رئیسی بیان می کنند.

توصیه جالب به ابراهیم رئیسی در مورد کابینه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: زمان انتخابات جناح رقیب خیلی می کوشید این ذهنیت را جا بیاندازد که نیروهای غالب در دولت رئیسی از جبهه پایداری هستند اما آنچه امروز از خبرها در می یابیم چهره های شاخص جبهه پایداری جایی در کابینه دولت جدید ندارند و کابینه از ترکیبی فراجناحی برخوردار است.

احمد کریمی اصفهانی در گفتگو با نامه نیوز درباره فراجناحی بودن دولت سیدابراهیم رئیسی گفت: اگر این دولت فرصت را از دست بدهد، معلوم نیست کس دیگری چنین فرصتی را برای توفیق در اداره امور کشور به دست آورد. با این اوصاف خیلی باید دقت شود و حتی دیگر لفظ فراجناحی بودن کابینه نیز برای ارزیابی کفایت نمی کند.

وی افزود: پایداری، شورای ائتلاف، شورای وحدت و سایر احزاب و جبهه ها ممکن است توقعاتی داشته باشد. بالاخره انسان ها خودخواه هستند و علاقه دارند که تنها خودشان یا از قوم و خویش آنها انتخاب انجام شود اما تفکر دیگر کارایی ندارد. آنها که می‌خواهند به رئیس جمهور منتخب فردی را تحمیل کنند، راه را گم کرده اند. این افراد به جای آنکه پیغمبر و ولایت را قبول داشته باشند بیشتر می خواهند به خودشان بپردازند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد: البته همه می توانند در مقام مشاوره کسی را معرفی کنند اما قطعا و حتما نباید کسی به رئیس جمهور منتخب تحمیل شود. افرادی که معرفی می شوند علاوه بر داشتن ویژگی های مدیریتی لازم، باید از هوش بالایی برخوردار باشند. این طور نباشد که ضریب هوشی او پایین باشد و اصلا نتواند امور یک خانه را کنترل کند اما برای اداره یک وزارتخانه پیشنهاد شود.

وی افزود: واقعیت آن است که رئیس جمهور منتخب به مردم قول داده است و اگر آن وعده هایش تحقق پیدا نکند، مردم این موضوع را از چشم وزیر یا جبهه پایداری نمی بینند بلکه انتقاد خود را درباره آقای رئیسی بیان می کنند و رئیس جمهور است که باید پاسخگوی جامعه باشد بنابراین انتظار می رود رئیس جمهور منتخب با توجه به این واقعیت همکاران خود را انتخاب کند.

کریمی اصفهانی گفت: ایران با یک درصد جمعیت از کل مردم دنیا، 7 درصد منابع جهانی را در اختیار دارد و نیروی انسانی ما نیز از ضریب هوشی بالایی برخوردار است بنابراین با باید در وضعیت بسیار بهتر از آنچه امروز در آن قرار داریم، می بودیم. چرا این اتفاق نیفتاد؟ ریشه اش را باید در سوء مدیریت دید. اگر مدیر خوب و متعهد و متدین داشته باشیم قطعا کشور در جایگاه اصلی خود قرار خواهد گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها