کد خبر: 629153
تاریخ انتشار :

قادری: رتبه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دانشگاه استادیاری است

یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضمن مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تاکید کرد: رتبه ایشان در دانشگاه استادیاری است و برای چندین سال نتوانسته پایه سنواتی خود را دریافت کند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش اگرچه یک وزارت اقتصادی نیست، ولی گردش مالی در آن از وزارتخانه های اقتصادی بیشتر است، به صندوق ذخیره فرهنگیان، کلاس های کنکور و تقویتی نگاهی کنید، این موضوع مدیری را طلب می کند که حداقل سابقه کار اقتصادی در حوزه های مدیریتی داشته باشد.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: وزارت آموزش و پرورش باید برای دیگر وزارتخانه های دیگر نیروی انسانی تامین کند، یکی از ادعاهای فرهنگیان نسبت به ما این است که چطور نمی توانیم از خود بدنه آموزش و پرورش یک نیرو به کار بگیریم؟ نیروی خارج از آموزش و پرورش تخصص و تجربه کاری را ندارد، رتبه ایشان در دانشگاه استاد یاری است و برای چندین سال نتوانسته پایه سنواتی خود را دریافت کند.

قادری مدعی شد: ایشان را در هیات مدیره مجتمع فرهنگی رضوی نپذیرفتند و ایشان با وتو به این مجموعه راه پیدا کرده است و ادامه کار ایشان هم با وتو بوده است، می گویند ایشان به آقای رییسی نزدیک است این شرط کافی و شرط لازم هم نیست، باید حداقل ها را داشته باشد، بحث رتبه بندی فرهنگیان، جذب نیروی انسانی، بحث معیشتی فرهنگیان و …موضوعاتی است که به نیروی دارای تجربه نیاز دارد.

قادری ابراز عقیده کرد: مجموعه فرهنگیان افراد نکته سنجی هستند و در وزارتخانه از هر کاهی کوه می سازند، کوچکترین اشتباه وزیر آموزش و پروش می تواند برای کشور و نظام هزینه ایجاد کند، این وزارتخانه محل آزمون و خطا نیست، با زندگی بیش از ۵۰ میلیون افراد جامعه سر و کار دارد، مخالفت ما برای خود وزیر پیشنهادی هم سازنده است، ایشان در این مدت حاشیه های زیادی داشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها