کد خبر: 641018
تاریخ انتشار :

عزم دولت سیزدهم برای بهبود معیشت مردم

وزیر اطلاعات با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و محدویت‌های کشور گفت: امیدواریم با تصمیمات گرفته شده از سوی دولت، در آینده‌ای نزدیک، گام‌های موثری برای رفاه مردم برداشته شود.

عزم دولت سیزدهم برای بهبود معیشت مردم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات در سفر به خراسان جنوبی، در بدو ورود به دیدار نماینده، ولی فقیه در این استان رفت و ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یوم الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: مردم در این روز با حضور در خیابان‌ها یکبار دیگر دشمنان را مایوس کردند و نشان دادند همچنان پایبند به انقلاب، رهبری و آرمان‌های امام و شهدا هستند.

وزیر اطلاعات در این دیدار از عزم دولت برای بهبود معیشت مردم خبر داد و گفت: دولت تلاش می‌کند تا رانت‌هایی که به نام معیشت مردم ایجاد شده و عده‌ای را با بهره گیری از امکانات کشور و بیت المال ثروت‌مند کرده، حذف شود.

وی با اشاره به این‌که «دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم بکار گرفته است » گفت: نمونه‌ای از این تلاش ها، تامین واکسن مورد نیاز کشور بود که با پیگیری‌های رئیس جمهور و بسیج همه وزارتخانه‌ها وتوان کشور محقق شد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و محدویت‌های کشور گفت: امیدواریم با تصمیمات گرفته شده از سوی دولت، در آینده‌ای نزدیک، گام‌های موثری برای رفاه مردم برداشته شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به این‌که «با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن، وضعیت ارز و درآمدهای دولت و همچنین فروش نفت خوب است» گفت: دولت مردمی نشان داد در سخت‌ترین شرایط با همت و تلاش و توکل بر خدا می‌توان مشکلات را حل کرد.

وی با اشاره به این‌که «نگاه رئیس جمهور و دولت به ارتباط با همسایگان است و در مدتی که از استقرار دولت گذشته، ارتباطات خوبی با کشورهای منطقه برقرار شده است،» گفت: این ارتباطات باعث شده تا فضای تحریم‌ها شکسته شود و افق‌های روشنی برای تجار و تولید گنندگان کشور ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان، هم جایگاه وزارت اطلاعات و نهادهای امنیتی را برای هر کشوری مهم خواند و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توطئه‌ها و خطرات بسیاری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی می‌شود که این اقدامات جای تقدیر دارد.

آیت الله عبادی امنیت را در هر جامعه‌ای شرط اول همه کارها دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود قرار گرفتن در منطقه‌ای ناامن، با تلاش‌های شبانه روزی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و نیروهای مسلح در اوج امنیت و اقتدار است.

نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی با اشاره به شکست‌های پی در پی توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: در این سال‌ها مردم پای آرمان‌های نظام ایستاده اند و دشمن را به عقب نشینی وادار کرده اند و حالا هم دولتی در تراز انقلاب اسلامی به مانند دولت شهید رجایی انتخاب کرده اند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه باید برای نجات بشر مکتب اسلام حقیقی و اسلام ناب به میدان آید و جهان را از شر استکبار جهانی نجات دهد گفت: امروز این موضوع نه تنها در کشور ما و منطقه، بلکه در کشورهای غربی به یک باور تبدیل شده است.

استاندار خراسان جنوبی، حضور با صلابت مردم در نهم دی را خط بطانی بر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: در این سال‌ها با وحدت و همدلی مردم و رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، تمام توطئه‌های دشمنان خنثی شده و از این پس هم دشمنان نخواهند توانست به اهداف شوم خود دست یابند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها