کد خبر: 663348
تاریخ انتشار :

باند ضد امنیتی قاچاق سلاح و مهمات در اندیمشک متلاشی شد

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با عملیات پیچیده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان‌های خوزستان و اصفهان باند ضد امنیتی قاچاق سلاح و مهمات در اندیمشک متلاشی شد.

باند ضد امنیتی قاچاق سلاح و مهمات در اندیمشک متلاشی شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

به گزارش تسنیم، به نقل از پایگاه پلیس، سردار سید محمد صالحی در این باره اظهارداشت: با عملیات پیچیده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان‌های خوزستان و اصفهان باند ضد امنیتی قاچاق سلاح و مهمات در اندیمشک متلاشی شد. 

وی گفت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان‌های خوزستان و اصفهان با تسلط اطلاعاتی از انتقال یک محموله سنگین مهمات جنگی از شهرستان بانه استان کردستان به استان خوزستان با هدف ایجاد ناامنی آگاه شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: مأموران پلیس در عملیاتی پیچیده اعضای باند چهار نفره قاچاق سلاح و مهمات را با 2 دستگاه خودرو در ورودی شهرستان اندیمشک شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی متهمان تعداد 11 هزار و 600 فشنگ کلت، هفت هزار و 200 فشنگ کلاش، 2 دستگاه بی‌سیم دستی، مقدار زیادی میخ پرچ و وسایل مقابله با تعقیب و گریز مأموران پلیس کشف شد.

صالحی بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات که زمینه‌ساز ناامنی در جامعه و سلب آسایش مردم می‌شوند، تأکید کرد و گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها