کد خبر: 663356
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه‌نیوز با جبار کوچکی نژاد

برخی وزرای رئیسی انگیزه‌ای برای کار ندارند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: برخی وزرا باید جا به جا شوند چون شاید در مسئولیت دیگر توانمند باشند اما برخی از آنها نیز باید تغییر کنند چون نه انگیزه ای برای کار دارند و نه توانایی.

برخی وزرای رئیسی انگیزه‌ای برای کار ندارند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: دولت رئیسی 15 ماه است که سکان امور اجرایی کشور را در دست دارد و حالا سئوال اصلی آن است که مردم از کدام اقدام این دولت رضایت دارند.

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با نامه نیوز درباره عملکرد دولت یازدهم گفت: یکسال از عمر این دولت گذشته است و در مدت یکسال می توان ارزیابی درستی از عملکرد و اقدامات دولت انجام داد. در مجموع این دولت در حوزه سیاستگذاری و ارتباط با همسایگان و بلوک شرق گام های مثبتی برداشت.

وی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای احیای برجام و تقویت ارتباطات ایران با دنیا افزود: این دولت کوشید انسجام و امنیت داخلی حفظ شود و ارتقا یابد، همچنین زیرساختهای تولید فراهم آید تا در آینده با افزایش تولید و کنترل نقدینگی تورم کاهش پیدا کند.

نماینده مجلس درباره میزان رضایت مردم از دولت رئیسی اظهار کرد: مردم هنوز احساسی از اقدامات عظیم دولت آقای رئیسی ندارند، البته معتقدم فضای اجتماعی نسبت به گذشته آرام تر شده است.

وی با اشاره به لزوم ترمیم کابینه بیان کرد: دولت سال آینده باید نتیجه و آثار اقدامات خودش را به مردم ارائه دهد اما کُندی عملکرد مدیران اجرایی به ویژه در استان ها با همین فرمان جلو رود، قطعا دولت نمی تواند اقدامات اساسی در حد انتظار مردم برای حل مشکلات کشور انجام دهد.

نماینده مردم رشت با اشاره به عدم رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی وزارت کار اظهار کرد: در سه ماه سرپرستی، وزیر پیشنهادی عملکرد رضایت بخشی نداشت.

کوچکی نژاد افزود: برخی وزرا باید جا به جا شوند چون شاید در مسئولیت دیگر توانمند باشند اما برخی از آنها نیز باید تغییر کنند چون نه انگیزه ای برای کار دارند و نه توانایی.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها