کد خبر: 664726
تاریخ انتشار :

نماینده مجلس: کسانی که اعتراض دارند، باید ببینند آب به آسیاب چه کسی می‌ریزند

ایسنا: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پذیرش مسئولیت این جنایت توسط داعشی ها گفت: قطعا ملت ما باید به هوش باشند و اگر تا امروز کسی شک داشت اغتشاشات اخیر کار جریان امریکا و منافقین با همکاری جریان های عربی و وهابی در منطقه است، اکنون شکی نیست اغتشاشات عقبه جریان مواجهه با ایران و اصل نظام اسلامی در منطقه است.

نماینده مجلس: کسانی که اعتراض دارند، باید ببینند آب به آسیاب چه کسی می‌ریزند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز پنجم آبان ماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز اظهار کرد: تصاویر بسیار دلخراش از شهادت مادر و فرزند خردسال در این حادثه دل هر انسان آزاده ای را می لرزاند و متاثر می کند.

وی با اشاره به پذیرش مسئولیت این جنایت توسط داعشی ها افزود: قطعا ملت ما باید به هوش باشند و اگر تا امروز کسی شک داشت اغتشاشات اخیر کار جریان امریکا و منافقین با همکاری جریان های عربی و وهابی در منطقه است، اکنون شکی نیست اغتشاشات عقبه جریان مواجهه با ایران و اصل نظام اسلامی در منطقه است.

پورابراهیمی تصریح کرد: کسانی که به هر دلیل اعتراضی دارند که می تواند در خیلی از زمینه ها به حق باشد، باید تکلیفش از اغتشاش جدا شود و باید این بهانه را از دشمن گرفت و نباید به بهانه اغتشاش این اعمال جنایتکارانه اتفاق بیفتد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه به همت نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ده ها هزار پرونده تروریستی قبل از ورود به کشور خنثی شده، افزود: کسانی که اعتراض دارند باید ببینند آب به آسیاب چه کسی می ریزند و از مطالبات آنان چه سوءاستفاده می شود.

وی اظهار کرد: جنایت داعشی ها را باید در عراق و سوریه بخوانیم. جلوی خانواده فرزند و پدر را سر بریدند و اینها به دنبال ایران بدون امنیت هستند و می خواهند ایران را تجزیه کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه همه مسئولان باید اشتباهات و کوتاهی ها را جبران کنند و نباید بهانه ایجاد کنند، گفت: دشمن در بیخ گوش ماست و آمده انتقام 40 ساله را بگیرد زیرا ایران اسلامی با اقتدار جلو می رود.

وی با اشاره به اینکه امریکایی ها یک روزی در ایران حق توحش می گرفتند، افزود: امروز ایران در عرصه پزشکی جزو رتبه های برتر دنیاست و امیدواریم این اتفاقات برای همه ما درس باشد و اجازه ندهیم دشمن سوءاستفاده کند که آنها به جز نابودی ایران، انقلاب و اسلام به هیچی فکر نمی کنند؛ چرا برخی از افراد جنایت های امریکا و استکبار را نمی بینند؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها