کد خبر: 664736
تاریخ انتشار :

بازداشت ۸۱ نفر از عاملان اغتشاش شب گذشته

تسنیم: جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: ۸۱ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایجاد خسارت برای واحدهای صنفی شب گذشته در گیلان دستگیر شدند.

بازداشت ۸۱ نفر از عاملان اغتشاش شب گذشته
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ حسین حسن‌پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه‌ عده‌ای در شب گذشته قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی را در برخی نقاط استان داشتند اظهار داشت:81 نفر از عاملان اغتشاش و تخریب اموال عمومی شب گذشته دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: به‌دنبال انتشار فراخوان‌های هدفمند دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی، عده‌ای از افراد با بی‌توجهی به تذکرات پلیس قصد جهت‌دهی به اعتراضات، برهم زدن نظم و امنیت عمومی و ایجاد خسارت برای تعدادی از واحدهای صنفی را داشتند که توسط پلیس دستگیر شدند.

حسن‌پور از آمادگی کامل مجموعه انتظامی استان برای برخورد با اغتشاشگران خبر داد و تصریح کرد: برخورد با اغتشاشگران، آسیب‌زنندگان به بیت‌المال و برهم‌زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.

وی در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای شب گذشته حرم مطهر شاهچراغ و عرض تسلیت به هم‌وطنان به ویژه مردم شریف استان فارس و با تشکر از همکاری خوب شهروندان گیلانی با پلیس برای تامین امنیت تصریح کرد: پلیس قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد عده معدودی با دروغ‌‌پردازی و تحریک افراد ناآگاه باعث بی‌نظمی و هرج و مرج شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها