کد خبر: 665017
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه‌نیوز با حسین کنعانی‌مقدم

مردم با سکوت معنی‌داری عملکرد رئیسی را رصد می‌کنند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم یک سکوت معنی داری را نسبت به عملکرد دولت سیزدهم دارند گرچه اعتراض خودشان را هم هر موقع ببینند امکانش وجود دارد، اعلام می کنند.

مردم با سکوت معنی‌داری عملکرد رئیسی را رصد می‌کنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: دولت سیدابراهیم رئیسی شانزدهمین ماه مسئولیت خود را پشت سر می گذارند. این دولت شعارهای بزرگی داد و وعده کرد با رویکرد انقلابی به مشکلات کشور و مطالبات مردم رسیدگی می کند. در واقع رئیسی و همکارانش در ابتدای راه معتقد بودند رویکردهای انفعالی، بهانه جویانه و روزمره در دولت حسن روحانی را کنار می گذارند و پیگیری امور تسریع خواهند کرد. حالا این سئوال مطرح است که مردم چقدر تفاوت بین این دولت با دولت حسن روحانی را حس کردند؟

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با نامه نیوز درباره تفاوت دولت سیزدهم و دولت دوازدهم از نگاه مردم گفت: دولت آقای روحانی 8 سال در مسئولیت بود و فرصت کافی و لازم برای حل مسائل و مشکلات را داشت اما موفق نشد چون خیلی از شعارهایش در عمل محقق نشدند.

وی افزود: دولت آقای رئیسی شعارهای داد که باید منتظر نتایج آنها بود و دید تا چه حد می توانند اثرگذار باشند. البته شرایط کشور نسبت به زمان دولت آقای روحانی خیلی تغییر کرده است. مردم با یک امیدی سال 1400 پای صندوق های رأی حاضر شدند، در واقع امید داشتند خیلی سریع مشکلات حل شود و کشور از چالش های پیش روی به ویژه در حوزه اقتصادی رهایی پیدا کند.

این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: مردم به تصمیم نرسیده اند که درباره دولت آقای رئیسی عکس العملی را از لحاظ عدم تحقق شعارهایش نشان دهند اما مردم در عین حال یک سکوت معنی داری را نسبت به عملکرد دولت سیزدهم دارند گرچه اعتراض خودشان را هم هر موقع ببینند امکانش وجود دارد، اعلام می کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها