کد خبر: 665201
تاریخ انتشار :

رییس سازمان بازرسی‌: به خیال خام خود فکر می‌کردند کار جمهوری اسلامی تمام شده

ایلنا: رییس سازمان بازرسی‌کل کشور با تاکید بر توطئه‌های همیشگی دشمنان برای واردکردن آسیب به ایران اسلام گفت: قاطبه مردم ایران با تکیه بر باور دینمداری، مخالف آشوب‌های اخیر به بهانه حمایت از زنان هستند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ذبیح‌الله خدائیان روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه بازرس‌کل گلستان اظهار داشت: عده‌ای محدود تحت تاثیر فضای مجازی به خیابان آمده و حرکات خلاف موازین اسلامی انجام دادند که این اتفاقات ثابت می‌کند بیشتر از گذشته باید در فضای مجازی فعالیت کرد.

وی به هشدارهای چندسال قبل رهبر معظم انقلاب برای توجه بیشتر به فضای مجازی و جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر استکبار که به خیال خام خود فکر می‌کرد کار جمهوری اسلامی تمام شده، دشمنی‌های خود را تشدید کرد اما همانند چهار دهه اخیر دچار اشتباه محاسباتی شد .

رییس سازمان بازرسی‌کل کشور ادامه داد: بهانه دشمن برای آغاز آشوب‌های اخیر، فوت یک دختر بود که به فرموده رهبر معظم انقلاب، همه از این اتفاق ناراحت شدند.

خدائیان ادامه داد: دشمنان در شرایطی از فوت این دختر حمایت کرده و با هشتک‌گذاری در فضای مجازی، زمینه‌ساز ایجاد آشوب در کشور شدند که هیچ عکس‌العملی به حادثه تروریستی شیراز نشان ندادند.

دشمنان باید بدانند این توطئه‌ها خللی در مسیر تحقق «ایران قوی» به وجود نخواهد آورد

وی افزود: مگر آن خانمی که به همراه فرزند خردسالش در حرم مطهر شاهچراغ به شهادت رسید، زن نبود که آنها بخواهند برای او در فضای مجازی هشتک بگذارند؟

خدائیان گفت: چرا کسی در فضای مجازی برای «آرتین» کودک خردسالی که در حادثه شیراز، پدر و مادر و برادرش را از دست داد، مطلبی ننوشت؟

رییس سازمان بازرسی‌کل کشور بیان کرد: این گونه رفتارهای دوگانه به موضوعات مشابه، ماهیت دشمنان را نشان داد.

خدائیان اظهار داشت: ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حوادث مهمتر و سخت‌تری را پشت سر گذاشت و دشمنان باید بدانند که این توطئه‌ها خللی در روند رو به پیشرفت کشور در مسیر تحقق «ایران قوی» به وجود نخواهد آورد.

وی گفت: در شرایط فعلی، تبیین اغتشاشات اخیر و نمایان‌کردن ماهیت استکباری دشمنان برای مردم به خصوص نسل جوان بسیار ضروری است که همه دلسوزان ایران اسلامی باید به آن اهتمام کنند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها