کد خبر: 666189
تاریخ انتشار :

اطلاعیه دانشگاه اصفهان درباره حوادث شب گذشته

ایسنا/اصفهان روابط عمومی دانشگاه اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای درباره حوادث شب‌های اخیر، اعلام کرد که در جریانات خیابان رو بروی خوابگاه‌های این دانشگاه از ورود افراد غیر دانشجو، جلوگیری به عمل آمد.

اطلاعیه دانشگاه اصفهان درباره حوادث شب گذشته
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 روابط عمومی دانشگاه اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای به حوادث اخیر در مقابل این دانشگاه واکنش نشان داد. در این اطلاعیه آمده است: در جریان فراخوان‌های ضد ایرانی با قصد هدف قرار دادن امنیت و آرامش مردم در کشور و شهر طی دو روز گذشته، بنا به اخبار رسیده، شب گذشته حوالی ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه، عده‌ای در بیرون دانشگاه و خیابان روبروی درب خوابگاه‌های دانشجویی، با روشن نمودن آتش و ایجاد راه‌بندان، موجب اخلال در تردد مردم و مزاحمت برای خودروهای درحال عبور گردیدند که با حضور نیروهای خدوم فراجا، تجمع کنندگان متفرق و از ورود افراد غیر دانشجو از درب خوابگاه‌ها جلوگیری شده است.

به گزارش ایسنا در ادامه این اطلاعیه آمده است: پس از آن با حضور مسئولین دانشگاه در کوی خوابگاه‌ها و پاسخگویی تلفنی، نگرانی دانشجویان و خانواده‌های آنها مرتفع گردید. با توجه به برگزاری کلاس‌ها در فضای آرام و روند عادی فعالیت آموزشی، پژوهشی و اداری دانشگاه طی سه هفته گذشته، به آگاهی عموم دانشگاهیان محترم به ویژه دانشجویان عزیز می‌رساند نظر به حوادث کور تروریستی و ناجوانمردانه روز گذشته که سبب شهادت هموطنان و مدافعان امنیت شده است، از تردد غیر ضرور به محل‌های شلوغ شهر به‌ویژه تجمع اغتشاشگران و فراخوان‌های مرتبط خودداری و مسئولیت عملکرد حضور در این تجمعات به عهده خود افراد خواهد بود.

رعایت ضوابط، قوانین و مقررات دانشگاه در تردد دانشگاه، خوابگاه‌ها و حضور در کلاس‌های دانشگاه توسط دانشجویان گرامی و اساتید فرهیخته موجب تداوم آرامش در سطح دانشگاه و ناکامی فراخوان‌های غیرقانونی و هدایت شده توسط کانال‌های معاند خواهد شد. ضمن تشکر از تلاش دلسوزانه همه مسئولین، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، همراهی و همکاری همه آحاد دانشگاهی را در برقراری آرامش، نظم و ادامه روال عادی اداری، آموزشی و پژوهشی را خواستاریم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها