کد خبر: 671215
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه‌نیوز با علی یوسف‌پور

رئیسی قطار دولت را دست لکوموتیوران‌های ناشی سپرد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای رئیسی قطار دولت را دست لکوموتیوران‌های ناشی داده و خوب معلوم است اداره کشور چه وضعیتی پیدا می کند.

رئیسی قطار دولت را دست لکوموتیوران‌های ناشی سپرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: دولت سیدابراهیم رئیسی امروز مورد نقد هر دو جناح سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب قرار دارد چراکه وقتی رئیس جمهور درباره چرایی وجود فشارهای سخت اقتصادی بر مردم مورد سئوال قرار می گیرد فقط می گوید «از این بابت در رنج هستم».

علی یوسف پور در گفتگو با نامه نیوز درباره سرنوشت دولت سیزدهم گفت: ساختارهای اجرایی کشور باید اصلاح شود، در کدام کشور توسعه یافته دولت واردکننده گوشت و نهادهای دامی است تا آقای رئیسی این ساختارها را اصلاح نکند، هرچقدر برای حل مشکلات داخلی سفر استانی برود و شبانه روز برای توسعه همکاری های منطقه ای و بین المللی تلاش کند، به نتیجه ای نمی رسد.

وی افزود: آقای رئیسی قطار دولت را دست لکوموتیوران‌های ناشی داده و خوب معلوم است اداره کشور چه وضعیتی پیدا می کند. نقطه ضعف عمده کابینه سیزدهم آن است که وزرای اقتصادی دانش آکادمیک یا تجربه عملی در حوزه مسئولیت شان ندارند و به هیچ عنوان نیز حاضر نیستند از اهل فن و با تجربه های این حوزه استفاده کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: در حوزه فرهنگ و هنر نیز همین وضعیت وجود دارد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی واقعا چه تجربه ای در حوزه هنر، رسانه و موسیقی دارد، بالاخره او باید بویی از این حوزه ها برده باشد که حالا بخواهد حوزه فرهنگ کشور را اداره کند و با بازیگر، هنرمند، موسیقی دان و فعالان حوزه رسانه ارتباط بگیرد.

وی با بیان اینکه آقای رئیسی کابینه را به دست آدم های ناشی سپرده، ادامه داد: وقتی مسئولیت با مدیران کارآمد باشد، آن صنف و مردم راضی خواهند بود. در مجموع تا آقای رئیسی ساختارهای بانکی، اجرایی و اداری کشور را اصلاح نکند، شب و روز هم بدود موفق نخواهد شد.

یوسف پور با اشاره به برخی خدمات دولت سیزدهم طی 18 ماه گذشته، تأکید کرد: مردم به سفر خود نگاه می کنند، آقای رئیسی هم این را می داند بنابراین دولت باید خدمات خود را در جهتی سوق دهد که در سفر مردم آثار آن خدمات به چشم آید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها