کد خبر: 671476
تاریخ انتشار :

در زمینه پهپاد و موشک سرآمد دنیا هستیم

ایسنا: رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی مقام معظم رهبری، حمایت از دولت سیزدهم را مورد تاکید قرار داد و گفت: دولت سیزدهم دنبال تحقق آرمان‌های امام و رهبری است، تعادل و تعامل در عرصه دیپلماسی را مدنظر قرار داده است و حضور در پیمان شانگهای از عوامل موفقیت دولت فعلی است و هرچند بنا نداریم تسلیم شرق شویم و تعامل با شرق و غرب در چارچوب مستقل از اهداف دولت سیزدهم است .​

در زمینه پهپاد و موشک سرآمد دنیا هستیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام علی سعیدی در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم ساری ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم مرکز مازندران در راهپیمایی اظهار کرد: در عصر کنونی اگر به شرایطی که انقلاب اسلامی شکل گرفت فکر کنیم چندین پدیده را می‌بینیم که یک مورد دو قطبی سازی دنیا است و ایران جزء بلوک غرب به سرسپردگی آمریکا قرار گرفته بود؛ دوم خلع دین بوده است که در جنگ جهانی اول و دوم اسلام غایب بود و سوم خیز رژیم صهیونیستی برای سلطه از نیل تا فرات که در زمره برنامه‌های توسعه این رژیم بود.

وی ادامه داد : اگر به فرایند شکل‌گیری جنگ‌ها بپردازیم از تیرکمان، تفنگ تا پهپاد و موشک، امروز به جنگ‌های ترکیبی دست پیدا کردیم که هدف از جنگ‌ ترکیبی دشمن شکستن اقتدار حاکمیت انسجام ملی بوده است.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه دشمن به‌طور جدی به دنبال شکستن انسجام ملی بود و شکستن برنامه هسته‌ای دیگر برنامه دشمن بود، اظهار کرد: شکستن اقتدار منطقه‌ای دیگر هدف دشمن بوده است چرا که اقتدار منطقه‌ای ایران اسلامی معجزه آفریده است که سردار شهید سلیمانی با کمک یارانش اتفاقاتی را رقم زد که هیچ قلمی قادر به وصف آن نیست.

این مسئول اضافه کرد: امروز اقتدار نظامی و سیاسی ایران در کشورهایی همچون یمن، عراق، روسیه، لبنان و فلسطین نشات گرفته از قدرت دفاعی ما است که یکی از اهداف دشمن شکستن اقتدار امنیت در ایران اسلامی بوده است که مردم ایران نگذاشتند دست‌های ناپاک امنیت ایران را برهم بزنند و دشمنان با اسلام ناب علوی کار دارند که ماهیت استکبار ستیزی کفر ستیزی دارد .

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر به‌دنبال این بودند به مردم القا کنند نظام، کارآمدی ندارد و قصد متوقف کردن حرکت رشد علمی ایران داشتند، تصریح کرد: نگرانی دشمنان این بود ایران اسلامی به‌رغم تحریم‌ها چگونه در زمینه‌های علمی رشد پیدا کرده است .

وی گفت : اقتدار دفاعی یکی از علل دشمنی با جمهوری اسلامی است و در زمینه پهپاد و موشک سرآمد دنیا هستیم و در زمینه علمی توانستیم ظرف چند ماه واکسن ضد کرونا بسازیم که بیانگر اقتدار علمی ما است.

"درآمد دلاری" برای کسانی که می خواهند میلیاردر شوند.

"درآمد دلاری" برای کسانی که می خواهند میلیاردر شوند.

پیشنهاد امروز

yektanet-logo-sign

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی مقام معظم رهبری با بیان اینکه جهاد تبیین تکلیف عینی است و باید با جهاد تبیین مردم را امیدوار کنیم، خاطرنشان کرد: همه موظف هستند در راستای جهاد تبیین گام بردارند .

این مسئول حمایت از سوریه را یک راهبرد مهم برای جمهوری اسلامی دانست و گفت: باید مرز امنیتی‌مان را عقب ببریم و تعامل ارتباط با شرق از دلایل این حمایت است.

وی با تاکید براینکه لازم است از دولت سیزدهم حمایت کنیم، یادآور شد: چرا که جنس این دولت با دولت‌های گذشته فرق دارد و آیت الله رییسی بنا دارد آرمان‌های انقلاب را اجرایی کند.

این مسئول با اظهار اینکه مردم ما پای انقلاب ایستادند و مقاومت کردند و فتنه کور دشمن برای براندازی را خنثی کردند، اظهار کرد: مقاومت مورد تاکید مقام معظم رهبری است و راهبرد رهبری مقاومت فعال است که در این زمینه قله‌های زیادی را طی کردیم .

حجت‌الاسلام سعیدی گفت: آمریکا در پایان قدرتش بسر می‌برد و در دوران افول زندگی می‌کند این نشان می‌دهد که مقاومت ما جواب داده است .

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها