کد خبر: 671527
تاریخ انتشار :

دورهمی ضدانقلاب نشان داد چقدر ورشکسته و بی ارزش‌اند

تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: تجمع ضدانقلاب نه تنها نمایش اقتدار نبود بلکه به جمع شان ثابت کرد چقدر ورشکسته و بی ارزش هستند.

دورهمی ضدانقلاب نشان داد چقدر ورشکسته و بی ارزش‌اند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امروز یکشنبه 23 بهمن از موضوعات برنامه رادیویی جام انقلاب بررسی بازتارب‌های رسانه‌ای و بین المللی حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود. علاءالدین بروجردی میهمان تلفنی برنامه با کنایه به ضرب‌الاجل‌های ضدانقلاب برای اندازی جمهوری اسلامی گفت: جمهوری اسلامی تا سالیان سال برف های زمستانی را خواهد دید. این توهم و محاسبه غلط دشمنان و معادان نظام بود که با وجود شکست های متعدد همچنان بر اشتباه خود هستند.

وی افزود: بعد از 44 سال صحبت مزدوران آمریکا از برندازی جمهوری اسلامی نشان می دهد که آنها عظمت انقلاب اسلامی و وفاداری مردم به انقلاب و رهبرشان را درک نکرده اند. همه جهانیان دیروز حضور گسترده و پرشکوه مردم را در جشن سالگرد پیروزی انقلاب به نظاره نشستند، این در حالی رخ داد که دشمنان تمام ظرفیت و امکانات خود را به خدمت گرفته بودند تا مردم را دلسرد کنند اما مردم با روحیه انقلابی باز هم به میدان آمدند و ایستادگی خود پای انقلاب را به نمایش گذاشتند.

این فعال سیاسی با اشاره به موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو گسترده محکومان قضایی به ویژه دستگیرشدگان ناآرامی های اخیر تأکید کرد: تلاش دشمن برای ضربه زدن به انقلاب پدیده جدیدی نیست، آنها این توهم را 4 دهه است که با خود دارند. البته دشمن تصور می کرد چون ما در داخل کشور مشکلاتی داریم اگر سرمایه گذاری و مجموعه هایی را سامان دهی کند و با وعده غذا، بلیط هواپیما و دادن پول توجیبی عده ای را گرد خود آورد، اتفاقی می افتد اما نیفتاد و هیچ وقت هم نخواهد افتاد.

وی با اشاره به نشست مضحک ضدانقلاب در دانشگاه جورج تاون ادامه داد: تا به حال ضدانقلاب به این گستردگی دو رهم جمع نشده بودند اما همین دورهمی آنها نشان داد چقدر با هم اختلاف و دعوا دارند بنابراین تجمع آنها نه تنها نمایش اقتدار نبود بلکه به جمع شان ثابت کرد چقدر ورشکسته و بی ارزش هستند. متأسفانه کشورهای غربی نیز حاضر شدند به خاطر همین جمع بی ارزش رابطه شان را با ایران بر هم بزنند.

بروجردی گفت: شکست دشمنان ما این دفعه خیلی سخت تر از گذشته بود و مطمئنا تا مدت ها طعم این شکست یادشان نخواهد رفت، فقط امیدواریم که درس عبرتی برای آینده شان باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها