کد خبر: 674907
تاریخ انتشار :

تردید درباره کارآمدشدن دولت رئیسی با تغییرات کابینه

عضو کمیسیون عمران مجلس ابراز امیدواری کرد که تغییرات اعلام شده در کابینه بتواند به بهبود شرایط و رضایت مندی مردم منجر شود.

تردید درباره کارآمدشدن دولت رئیسی با تغییرات کابینه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رحمت‌الله فیروزی‌پور بادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تغییرات اعلام شده از سوی دولت در کابینه با بیان اینکه برای قضاوت درباره نتیجه این تغییرات الان زود است، اظهار کرد: آقایان باید بیایند و کار کنند تا روشن شود روند تحولات به چه سمت و سویی می‌رود. مسئولان اگر بتوانند کاری کنند که درد، آلام و رنج مردم را کاهش دهند و رضایت مندی برای مردم ایجاد کنند، خوب است اما اگر نتوانند کاری کنند صرف تغییر افراد کاری از پیش نخواهد برد و مهم نیست.

این عضو کمیسیون عمران مجلس ابراز امیدواری کرد که تغییرات اعلام شده بتواند به بهبود شرایط و رضایت مندی مردم منجر شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: به هر حال رییس‌جمهور به همراه تیمش احساس کردند نیاز است برخی از اعضای کابینه تغییر کنند و قطعا این مساله‌ای در تشخیص ایشان و ارزیابی خودشان بوده است اما از نظر ما آنچه مهم است چه درباره آنهایی که بر سر کار هستند یا آمدند یا خواهند آمد، باید بتوانند رضایت مندی مردم را فراهم کنند و در حوزه معیشت، کالاهای مورد نظر و توقعات و انتظارات بر حقی که مردم در رابطه با بودجه، اعتبارات و نیز افراد در صنف‌های مختلف دارند منطقی و معقول عمل کنند.

فیروزی‌پور درباره افراد معرفی شده از سوی دولت گفت: ما منتظر خواهیم ماند تا رییس جمهور این افراد را معرفی کنند اما به طور کلی آقای منظور که برای سازمان برنامه و بودجه معرفی شده‌اند را در حوزه مالیاتی می‌شناسم و احساس کردم ایشان در طول این مدت موفق بوده است و تلاش هایی داشته و توانسته درآمد دولت را وصول کند و برخوردهایش هم منطقی بوده است. در حوزه کشاورزی انتظار است که وزیر در این پست در حوزه تولید و مصرف و به ویژه تامین گوشت، لبنیات و غیره و نیز در حوزه بازرگانی در داخل کشور یک سامان دهی اساسی به امور دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها