کد خبر: 677870
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه‌نیوز با نقوی حسینی

پایداری با لیست مستقل می‌آید و بنای ائتلاف ندارد

یک فعال سیاسی گفت: اگر فضای مشارکت مردم تغییر کند به ویژه قشر خاکستری به صحنه انتخابات بیاید و بنای حضور داشته باشد فکر می کنم فضا درباره رأی آوری جبهه پایداری متفاوت بشود.

پایداری با لیست مستقل می‌آید و بنای ائتلاف ندارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاسی نامه‌نیوز: صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری روز گذشته موضع گیری شفافی درباره رویکرد این تشکل در انتخابات مجلس دوازدهم انجام داد و ضمن تأکید بر انتخاب اصلح گفت «در عین تلاش برای رسیدن به لیست واحد نباید از اصول و ارزشها عدول کرد.»

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با نامه نیوز درباره برنامه انتخاباتی جبهه پایداری گفت: فضای فعلی انتخابات و گفتمانی که بین جریانات سیاسی اصولگرایی وجود دارد این پیام را می دهد که جبهه پایداری با لیست مستقل می آید و بنا ندارد با گروه های دیگر توافق و ائتلاف کند.

وی افزود: جبهه پایداری بر این نظر و عقیده است که در مجلس به اهداف مدنظرش دست پیدا نکرده است و با وضع موجود مدیریت مجلس سر موضوعات مختلف اختلاف نظر دارد و استنباطش این است که با رأی جبهه پایداری این مدیریت شکل گرفته است اما مدیریت در راستای اهداف و نظرات آنها نیست.

فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: به نظر می رسد جبهه پایداری این دوره از انتخابات مجلس با لیست مستقل خواهد آمد و ائتلافی بین جبهه پایداری با سایر سلایق اصولگرایی اتفاق نخواهد افتاد.

وی درباره این ادعای طیف محمدباقر قالیباف که می گویند «اگر پایداری سال 1398 خودش به میدان می آمد و شکست می خورد امروز دیگر به بهانه انتخاب اصلح این رفتارهای انتخاباتی را انجام نمی داد» گفت: این موضوع بستگی به فضای مشارکت مردم در انتخابات دارد. اگر مشارکت در همان فضای مجلس یازدهم برگزار شود، باید همه بپذیریم که جبهه پایداری رأی بالایی دارد.

این نماینده ادوار مجلس تأکید کرد: اگر فضای مشارکت مردم تغییر کند به ویژه قشر خاکستری به صحنه انتخابات بیاید و بنای حضور داشته باشد فکر می کنم فضا درباره رأی آوری جبهه پایداری متفاوت بشود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها