کد خبر: 679612
تاریخ انتشار :

غیرتی شدن زاکانی درباره حجاب

علیرضا زاکانی شهردارتهران گفت: گسلی از سوی عده‌ای در موضوع حجاب ایجاد شد؛ اتفاقاتی را رقم زدند که از جنبه‌های شرعی و قانونی خروج اتفاق افتاد. برای ۷۵ ایستگاه مترو برنامه فرهنگی ایجابی داریم؛ جداسازی واگن‌ها در همین راستا اتفاق افتاد.

غیرتی شدن زاکانی درباره حجاب
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

​علیرضا زاکانی شهردارتهران گفت: گسلی از سوی عده‌ای در موضوع حجاب ایجاد شد؛ اتفاقاتی را رقم زدند که از جنبه‌های شرعی و قانونی خروج اتفاق افتاد. برای ۷۵ ایستگاه مترو برنامه فرهنگی ایجابی داریم؛ جداسازی واگن‌ها در همین راستا اتفاق افتاد. 

وی در این باره گفت: گسلی از سوی عده‌ای در داخل و خارج از مرزها در عفاف و حجاب ایجاد شد و اتفاقاتی را رقم زدند که مابه‎ازای آن خروج از جنبه‌های شرعی و قانونی بود و شرایط به سمتی رفته که غیرقابل بخشش از سوی بخشی از جامعه بوده و محل نارضایتی و اعتراض آنهاست.به هر صورت حجاب امری قانونی و شرعی است و ما مکلفیم نظم‌پذیری جامعه را مبتنی بر این قواعد حفظ کنیم. شرایط به سمتی خواهد رفت که این اتفاق غیرقانونی جمع خواهد شد، با یک برنامه دقیق مسیر را گام به گام پیش می‌رویم و مایه شرمندگی ما نیست بلکه افتخار می‌کنیم که با تدبیر و دقت گام بر می‌داریم؛ کسانی که با بی‌دقتی نیز رفتار می‌کنند هیچ‌گونه عنادی ندارند.امیدواریم بتوانیم با سرعت مناسبی پیش برویم و این به معنای عدم اراده نیست، این اراده به معنی عدم ارائه خدمت نیست و ما نمی‌توانیم بگوییم خدمت ارائه نمی‌دهیم و چنین چیزی امکان‌پذیر نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها