کد خبر: 679943
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه‌نیوز با نقوی حسینی

امیدواریم هیچ گروهی از انتخابات مجلس قهر نکند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: امیدواریم هیچ گروه و جریان سیاسی لحن و بیانش در انتخابات قهر از حضور نباشد و همه با رعایت همه قوانین و مقررات حضور پیدا کنند.

امیدواریم هیچ گروهی از انتخابات مجلس قهر نکند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است و در کنار رقابت گروه های سیاسی، آنچه اهمیت دارد میزان حضور و مشارکت مردم در صحنه است.

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با نامه نیوز درباره عوامل موثر و انگیزه بخش بر مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از آن عوامل عملکرد دولت است، همانطور که عملکرد دولت 8 ساله روی مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم اثر منفی گذاشت و شاهد کاهش حضور مردم پای صندوق های رأی بودیم.

وی افزود: دولت سیزدهم از خردادماه وارد سومین سال دوره مسئولیتش می شود بنابراین اگر بتواند به آن اهداف و راهبردهای اعلامی اش دست پیدا کند، تورم را کنترل کند، ارزش پول ملی تقویت شود، لجام گسیختگی ارز و طلا پایان یابد و نشانه های رفاه برای جامعه ملموس شود یعنی مردم احساس کنند مشکلاتشان در حال حل شدن و گره های زندگی شان در حال باز شدن است، طبیعتا چنین فضایی روی مشارکت حداکثری مردم تأثیر مثبت می گذارد.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه عملکرد دولت بر میزان مشارکت مردم اثرگذار خواهد بود، اظهار کرد: عملکرد مجلس کنونی نیز خیلی مهم است. اگر مجلس بتواند در ماه های باقی مانده تا انتخابات نقش آفرینی خیلی خوبی در حوزه قانون گذاری داشته باشد به طوری که این قوانین مشکلات مردم را حل کند، قطعا میزان مشارکت عمومی پای صندوق های رأی بالا خواهد رفت.

فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: ایفای نقش جریانات سیاسی، احزاب، گروه ها و همه فعالان سیاسی درون نظام اهمیت خیلی زیادی دارد. اگر همه احزاب و جریانات به میدان بیایند و نامزد و لیست معرفی کنند و از همین الان برای جلب نظر مردم تلاش کنند، قطعا روی میزان مشارکت مردم در صحنه انتخابات تأثیر دارد. امیدواریم هیچ گروه و جریان سیاسی لحن و بیانش در انتخابات قهر از حضور نباشد و همه با رعایت همه قوانین و مقررات حضور پیدا کنند.

نقوی حسینی افزود: در مجموع امیدواریم همه دست به دست هم دهیم انتخابات پرشکوه را رقم بزنیم تا یک مجلس قوی روی کار آید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها