کد خبر: 688811
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه‌نیوز با محمد مهاجری

کاش کاری می‌کردند که حواشی سفر نیویورک کمتر می‌بود

فعال مطبوعاتی گفت: کاش رئیس جمهور کاری انجام می داد که قدری حواشی سفرش به نیویورک کم رنگتر می شد.

کاش کاری می‌کردند که حواشی سفر نیویورک کمتر می‌بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: سفر رئیس جمهور به نیویورک انجام شد و دستاوردهای این سفر حالا محل بحث است. هر چند دولت از نتایج این سفر راضی به نظر می رسد اما کارشناسان نظر دیگری دارند.

محمد مهاجری در گفتگو با نامه نیوز درباره دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به نیویورک گفت: دیدارهای آقای رئیسی در سازمان ملل مهم نبودند حال آنکه تصور می شد، ایشان بتواند با بعضی از رهبران اروپایی مذاکره کند و نتایج مهمی هم از آن مذاکرات حاصل آید.

وی افزود: سخنرانی آقای رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل نیز کاملا کلیشه ای و تکراری بود که تقریبا می توان گفت هیچ موضوع تازه ای در آن وجود نداشت. جز آنکه آقای رئیسی با این سفر یکسری حواشی برای خود درست کرد، شاهد اتفاق مثبتی نبودیم. کاش ایشان کاری انجام می داد که قدری حواشی سفرش به نیویورک کم رنگتر می شد.

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: حتی همین الواح هخامنشی هم که به کشور بازگشت، در سال 1396 بخش عمده ای از آنها وارد ایران شد و تعدادی شان مانده بود که آقای رئیسی زحمت بازگرداندن آنها را به کشور کشید. در مجموع دولت سیزدهم، دولت حمل و نقل است. اگر یادمان باشد، مذاکره و واریز هزینه واکسن های کرونا را دولت آقای روحانی انجام داد و دولت آقای رئیسی فقط این واکسن ها را به داخل کشور منتقل کرد.

وی افزود: وقتی روابط عمومی دفتر رئیس جمهور اعلام می کند که خبر خوشی است که قرار است رئیس جمهور در بدو ورود به کشور اعلام کند اما در نهایت نیز خبر آوردن الواح را اعلام کردند؛ یاد آن ضرب المثل معروف می افتیم که کوه موش زایید و هیچ اتفاق خاصی نیفتاد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها