کد خبر: 689716
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه‌نیوز با حسین سبحانی‌نیا

عدم شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات یعنی خودکشی

یک فعال سیاسی گفت: کنار نشستن و صرفا انتقاد کردن به معنی حضور در کنار مردم نیست و قطع به یقین مردم این رویکرد را نخواهند پسندید.

عدم شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات یعنی خودکشی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: انتخابات مجلس شورای اسلامی 5 ماه دیگر برگزار می شود اما هر چه زمان می گذرد اصلاح طلبان بیشتر در تصمیم گیری دچار تشتت و اختلاف می شوند.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در گفتگو با نامه نیوز درباره راه‌های پیش روی اصلاح طلبان برای سیاست ورزی گفت: عدم شرکت اصلاح طلبان در انتخابات به معنی خودکشی است؛ آنها این واقعیت را می دانند و به هیچ وجه این کار را نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان حتما در انتخابات اسفندماه حضور خواهند یافت، افزود: البته جمع قلیلی از اصلاح طلبان که با نظام میانه خوبی ندارند، شاید رویه دیگری را بروند اما اکثریت اصلاح طلبان به نظام معتقد هستند و در میدان رقابت سیاسی شرکت خواهند کرد.

این فعال سیاسی یادآور شد: اصلاح طلبان تنها یک راه برای رسیدن به پیگیری اهداف سیاسی شان دارند و آن حضور قوی در صحنه انتخابات است و باید برای نیل به آن اهداف آرای مردم را به دست آورند. کنار نشستن و صرفا انتقاد کردن به معنی حضور در کنار مردم نیست و قطع به یقین مردم این رویکرد را نخواهند پسندید.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها