کد خبر: 692378
تاریخ انتشار :

پیگرد قضایی تهمت‌زنندگان به رقیبان انتخاباتی

ایسنا/هرمزگان دادستان کل کشور با اشاره به پیگیری تخلفات انتخاباتی در ایام پیش‌رو، گفت: تهمت و افترا به رقیبان انتخاباتی پیگیری خواهد شد.

پیگرد قضایی تهمت‌زنندگان به رقیبان انتخاباتی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمودی‌آزاد صبح امروز (یازدهم آبان‌ماه) در آئین تودیع و معارفه دادستان بندرعباس که در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران هرمزگان برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت شناساندن فعالیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد باید تلاش کند که خدمات نظام اسلامی به مردم معرفی شود و اتفاقات بزرگی که در طول عمر انقلاب اسلامی رقم خورده است به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی با اشاره به جنایاتی که در غزه در حال رقم خوردن است، بیان کرد: در حال حاضر کودکان غزه زیر بمب‌های آمریکایی له می‌شوند و امکان مداوای مجروحین نیز از آن‌ها سلب شده است.

دادستان کل کشور با ذکر این نکته که کشورهای غربی به دنبال جلوگیری از گسترش اسلام و ترویج ارزش‌های دینی هستند، اظهار کرد: دشمن در تلاش است که مقاومت‌ها را بشکند اما جمهوری اسلامی همواره از محور مقاومت برای حفظ‌های ارزش‌های دینی و اخلاقی در جامعه و جهان  اسلام حمایت می‌کند.

داوطلبان از بیان مطالب تفرقه‌انگیز پرهیز کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌آزاد، ضمن تاکید بر پرهیز از بیان مطالب تفرقه‌افکن توسط مسئولین نظام اسلامی، تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات، داوطلبان محترم باید از انجام اقدامات چالش برانگیز و تفرقه‌انگیز خودداری کنند.

وی با ذکر این نکته که داوطلبین نباید برای رای بیشتر سیاه‌نمایی کنند، خاطرنشان کرد: باید پیشرفت‌های نظام بر اساس آمار و ارقام موجود برای مردم بیان شود و صداقت و راستی و درستی را از طریق تبلیغات صحیح در جامعه گسترش دهند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه داوطلبین از هرگونه تهمت، تخریب و افترا به رقبای خود بپرهیزند، گفت: دادستانی با جدیت تمام در ایام انتخابات به این مسائل ورود خواهد کرد.

فضای مجازی فرصتی برای تسهیل امور زندگی است‌

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌آزاد، فضای مجازی را فرصتی برای تسهیل امور زندگی دانست و مطرح کرد: استفاده‌های بسیار مثبتی توسط پژوهشگران، محققین، حوزه‌های علمیه، علما و ... از فضای مجازی می‌شود اما این نکات مثبت نباید باعث شود که از چالش‌ها و نکات منفی آن غافل بود.

وی با ذکر این نکته که نظام وظیفه رشد فضائل اخلاقی برای تمام آحاد جامعه را برای عهده دارد، عنوان کرد: بر اساس قانون دولت باید محیط مناسبی برای رشد فضائل اخلاقی ایجاد کند وبر اساس بند دیگر دولت موظف است دانش‌آموزان را در محیط مناسب برای شکوفایی استعدادهای مثبت نهفته تربیت کند که باید به آن‌ها توجه داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها