کد خبر: 694411
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفتگوی نامه نیوز با هدایت الله خادمی

فرقی ندارد کدام گروه دست بالا را پیدا کند

فعال سیاسی گفت: اکثر کرسی های مجلس یازدهم در اختیار دوستان بود.

فرقی ندارد کدام گروه دست بالا را پیدا کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: انتخابات مجلس در پیش است و گروه های مختلف مشغول ساماندهی نیروهای خود هستند؛ در این میان محمدباقر قالیباف می خواهد محور همه تصمیم گیری های سیاسی قرار بگیرد حال آنکه در مجلس عملکردش زیر سئوال است.

هدایت الله خادمی در گفتگو با نامه نیوز درباره رقابت پایداری و جریان محمدباقر قالیباف گفت: اینها حرکتهایی برای سهم خواهی بیشتر است تا افراد زیادتری را از مجموعه خود وارد فهرست کنند تا وارد مجلس شوند بنابراین همدیگر را مورد هجمه قرار می دهند تا دست بالا را در چانه زنی ها پیدا کنند.

وی افزود: هر گروهی شلوغ کند و از دیگر گروه ها آتو بگیرد تا در زمان بستن فهرست آنها را رو کند، آوانس و اعتبار بیشتری برای معرفی نیرو به دست می آورد. در نهایت اتفاق خاصی نمی افتد و فرقی نمی کند کدام گروه دست بالا را پیدا کند چون نتیجه یکی است.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: حتما بین آقای قالیباف و پایداری فرق وجود دارد. آقای قالیباف روشن تر، امروزی تر و اجرایی‌تر است و با واقعیت ها بیشتر دست و پنجه نرم کرده است اما پایداری ها اصلا چنین نیستند؛ متنها اکثر کرسی های مجلس یازدهم در اختیار دوستان آقای قالیباف بود و جز خسارت برای مردم نگذاشتند.

وی با بیان اینکه اگر پایداری‌ها حاکم شوند، فضا را بسته تر می کنند و ریزش اعتمادعمومی بیشتر می شود، ادامه داد: با این وجود معتقدم عملکرد آقای قالیباف نیز آن طور نبود که انتظارات را برآورده کند. او در زمان شهرداری تهران عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و آرزو داشتیم روزی رئیس جمهور شود اما در مجلس موفق نبود و طیف همراه او مصوباتی را گذراندند که بیشتر به ضرر مردم شد.

خادمی اظهار کرد: در کشوری که جوانان دکترا و فوق لیسانسش بی کار هستند افزایش سن بازنشستگی را تصویب کردند که قطعا بر میزان بیکاری می افزاید. این مصوبه مجلس بیشتر برای کمک به صندوق های بازنشستگی است اما فاجعه ها خواهد آفرید که در آینده آثار و تبعاتش مشخص می شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها