کد خبر: 697734
تاریخ انتشار :

هندونه‌های یلدایی آقاتهرانی زیر بغل سازمان تبلیغات

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و معاونان این سازمان، ظهر چهارشنبه در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مجموعه فرهنگی سرچشمه پیرامون مسائل فرهنگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

هندونه‌های یلدایی آقاتهرانی زیر بغل سازمان تبلیغات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایسنا، در این دیدار حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی (رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی) با اشاره به عملکرد چشمگیر سازمان تبلیغات در حوزه فرهنگ‌سازی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در بخش‌های مختلف مأموریتی خود عملکرد موفق و درخشانی داشته و ما اعتماد و امید زیادی به این سازمان داریم؛ البته فکر می‌کنیم بعضی دستگاه‌های دولتی نسبت به گستره وسیع مآموریت‌ها و عملکرد سازمان تبلیغات توجیه نیستند که این موضوع قدری روند همکاری های مختلف از جمله تخصیص مالی به این سازمان را با کندی مواجه می‌کند.

آقا تهرانی همچنین گفت: حوزه هنری علاوه بر کار محتوایی انقلابی و قابل دفاع، نگاهی جدی به استان‌ها هم داشته که این موضوع اهمیت زیادی دارد و باید برای رسیدن به این هدف راهبردی از تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور در تولید آثار خود بهره کافی و لازم را ببرد تا بتواند اتفاقات بهتری رقم بزند. ضمن آنکه توجه به اقشار مختلف جامعه و هم‌چنین توجه به چرخه اقتصادی تولیدات هنری هم که در برخی تولیدات اخیر حوزه هنری قابل مشاهده است اقدامات خوب و قابل توجهی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها