کد خبر: 699351
تاریخ انتشار :

مخبر: سخت‌ترین انتقام گرفته می‌شود

معاون اول رئیس جمهور گفت: مردم ما مطمئن باشند که انتقام سخت حادثه تروریستی کرمان گرفته خواهد شد. فرهنگ مقاومت، اسرائیل و هیمنه آمریکا را از بین برده و وضعیت فیزیکی آن را هم از بین می‌برد.

مخبر: سخت‌ترین انتقام گرفته می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد مخبر امروز ۱۴ دی ماه در گلزار شهدای کرمان و در جمع زائران مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: عملیات تروریستی از سر استیصال اتفاق افتاد، هیمنه‌ای برای غرب شکل گرفته بود که در هر جایی می‌توانند اهداف و برنامه‌های خود را عملیاتی کنند.

وی بیان کرد: خط مقاومتی که امام راحل ترسیم کردند، با قدرت و قوت ادامه داد و مطمئن باشید در تمام کشورهای منطقه، هیچ تصمیمی برای آمریکایی‌ها بدون نظر جمهوری اسلامی، اصلا میسر نیست.

معاون اول رئیس جمهور افزود: گمان می‌کردند با شکل‌دهی جریان و رژیم جعلی اسرائیل، منطقه را کنترل خواهند کرد، اما واقعه طوفان الاقصی تمام هیمنه آنها را بهم ریخت.

مخبر اظهار کرد: در منطقه غزه، صریحا و مستقیما به لحاظ فرماندهی اطلاعاتی و نظامی، خود آمریکایی‌ها عمل می‌کنند و اینکه این چنین با بغض انتقام می‌گیرند به خاطر از دست رفتن ‌هیمنه است.

وی ادامه داد: زائران شهید سلیمانی، تقویت‌کننده فرهگ مقاومت هستند و دشمن با این فرهنگ مشکل دارد، چون تنها اسلحه‌ای است که توان رویارویی با آن را ندارند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز تصور تعرض به جمهوری اسلامی اصلا وجود ندارد. سخت‌ترین انتقام گرفته می‌شود. به هیچ وجه در جمهوری اسلامی اجازه ندادیم که دشمن ضربه‌ای بزند و در برود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها