کد خبر: 699367
تاریخ انتشار :

قالیباف: حاج قاسم هیچ گاه به سمت دو قطبی‌سازی و دوگانه‌سازی گام برنداشت

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مهم ترین ویژگی حاج قاسم این بود که در اقداماتی که انجام داد هیچ گاه به سمت دو قطبی سازی و دوگانه سازی گام برنداشت.

قالیباف: حاج قاسم هیچ گاه به سمت دو قطبی‌سازی و دوگانه‌سازی گام برنداشت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایسنا، محمد باقر قالیباف امروز (پنجشنبه) در مراسم گرامیداشت چهارمین سالروز شهادت حاج قتسم سلیمانی در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران، بیان کرد: دوستان و دشمنان ما بدانند دیشب در پیام مقام‌معظم رهبری به عنوان فرماندهی کل قوا برای ما روشن شد و حتما باید با قدرت به گونه‌ای که پیام را همه دریافت کنند و به روشی که دشمن پاسخ محکمی بگیرد، به این جنایت علیه مردم مظلوم در کرمان پاسخ داده خواهد شد. هر کسی از خط قرمزها عبور کرد پاسخ سختی خواهد گرفت. 

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون در نقطه‌ای از کره خاکی هستیم که به عقیده بنده نقطه‌ای دیگر به عظمت آن وجود ندارد. بیش از ۳۰ هزار شهید کنار هم در اینجا هستند. این مکان بسیار عزیز و شریف است. در جمع خانواده عزیز شهدا هستیم. نمی‌خواهم از شهید سلیمانی خاطره بگویم. بنده به دو نکته مهم از مکتب شهید سلیمانی که پرورش یافته مکتب امام راحل بود و در رکاب مقام معظم رهبری سربازی کرد و حضرت آقا مستقیم به ایشان فرماندهی کردند اشاره می کنم. 

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از ویژگی های منحصر به فرد شهید سلیمانی  این بود که در اقداماتی که انجام داد هیچ گاه به سمت دوقطبی سازی و دوگانه سازی در کشور نه در سطح ملی نه در سطح منطقه ای و نه در سطح جهانی نرفت. حاج قاسم نماد واقعی انسجام و اصالت فرهنگ بود. یک شخصیت خطیر و مخاطره آمیزی داشت اما به نوعی جمع اضداد بود؛ در عین اینکه یک چهره کاملا دینی داشت، مهم ترین چهره ملی کشور هم بود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها