کد خبر: 701496
تاریخ انتشار :

دیدار یک مقام عالی وزارت خارجه با نماینده سازمان ملل!

علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی در حاشیه برگزاری اجلاس ۲۱ کارشناسان ارشد روند آستانه در پایتخت قزاقستان با خانم «نجات رشدی»، معاون نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه درباره آخرین تحولات منطقه، وضعیت سوریه و استمرار تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت غرب و آمریکا در غزه گفتگو کردند.

دیدار یک مقام عالی وزارت خارجه با نماینده سازمان ملل!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مشاور ارشد وزیر در این‌ دیدار با اشاره به استمرار نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه بر موضوع تحت تاثیر قرار گرفتن تمامی کشورهای منطقه بویژه سوریه، لبنان، عراق و یمن از تجاوزات و پافشاری رژیم صهیونیستی و غرب بر ادامه جنگ تاکید کرد.

خاجی تصریح کرد که تحریم‌های یکجانبه غرب و آمریکا بر علیه مردم سوریه و استمرار تجاوزات رژیم متجاوز صهیونیستی به مراکز نظامی و ترور مستشاران نظامی کشورمان که در راستای مبارزه با تروریسم در سوریه حضوردارند، باعث پیچیده‌تر شدن تحولات منطقه و استمرار بی‌ثباتی گشته است.

بر اساس این گزارش، خاجی در ادامه مذاکراتش با معاون نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه، هم چنین با نمایندگان کشورهای لبنان، عراق به عنوان کشورهای ناظر در روند آستانه ونیز نمایندگان کمیته بین المللی صلیب سرخ به طور جداگانه دیدار و گفت و گو کرده و در خصوص اخرین تحولات منطقه ای تبادل نظر کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها