کد خبر: 702089
تاریخ انتشار :

هلاکت ۴ سرباز ارتش رژیم صهیونیستی در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد چهار نفر از سربازانش در درگیری‌ها با رزمندگان فلسطینی در غزه کشته شدند.

هلاکت ۴ سرباز ارتش رژیم صهیونیستی در غزه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دفتر مطبوعاتی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، با کشته شدن این چهار سرباز، تعداد کل تلفات این ارتش از زمان آغاز عملیات زمینی در نوار غزه به ۲۲۴ سرباز و تعداد کل کشته‌های آن از هفتم اکتبر به ۵۶۱ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری تاس روسیه، طی چند ساعت گذشته جزئیات تازه‌ای از مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس برای برقراری آتش‌بس و تبادل اسرا و نیز موانع موجود برای تحقق آن‌ها منتشر شد.

روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» نوشت، شرکت‌کنندگان در مذاکرات درباره نوار غزه در حال بررسی آتش‌بسی ۶ هفته‌ای هستند و در صورت توافق، پس از اتمام آن ازسرگیری جنگ با همان قدرت برای اسرائیل دشوار خواهد بود و اسرائیل و حماس در حال بررسی توافقی هستند که به موجب آن صهیونیست‌ها از غزه آزاد شوند.

برخی مسوولان در گفتگو با این روزنامه اظهار کردند، «برخی موانع جدی وجود دارد که دستیابی به این توافق را دشوار کرده اما در صورتی که این موانع برداشته شوند، امکان دستیابی به توافق ظرف ۱۰ روز آتی وجود دارد».  

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در ادامه نوشت، حماس برای امضای قرارداد آتی تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی بر آزادی سه اسیر شناخته شده به نام‌های مروان البرغوثی، احمد سعدات و عبدالله البرغوثی تاکید دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها