کد خبر: 702115
تاریخ انتشار :

بالاخره اولویت دولت رئیسی مشخص شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: در اجرای عدالت این دولت با کسی تعارف ندارد و برای حل مسائل مردم اهتمام ویژه‌ای دارد و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت است.

بالاخره اولویت دولت رئیسی مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایسنا، همزمان با سفر هیات دولت به استان هرمزگان؛ با حضور رضامراد صحرایی، فرماندار و مسئولان شهری نشست اقشار مختلف و نخبگان بندرلنگه با وزیر آموزش و پرورش در سالن همایش‌ فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضا مراد صحرایی، انقلاب اسلامی را عامل عزت، اعتبار و اقتدار ملت ایران عنوان کرد و گفت: استقلال، آزادی و مردم‌سالاری در کشور، ما را در مسیر یک جهش بزرگ قرار داد.

وی گفت: برای رسیدن به قله تلاش بسیاری کرده‌ایم اما علیرغم همه مشکلات، امروز مصمم‌تر و امیدوارتر از همیشه هستیم.

وی با اشاره به اینکه کلید واژه اصلی دولت سیزدهم عدالت است، گفت: در اجرای عدالت این دولت با کسی تعارف ندارد و برای حل مسائل مردم اهتمام ویژه‌ای دارد و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت است.

صحرایی گفت: امروز خیرین مدرسه‌ساز نقش مهمی در ساخت آینده این سرزمین دارند، ساخت هنرستان‌های خیرساز یعنی ایجاد سدی در برابر بیکاری و پایانی بر آسیب‌های اجتماعی، چرا که این عزیزان به زندگی انسان‌های جامعه خود کمک کرده‌اند.

وی گفت: هر چند ما در تحول شتاب گرفته‌ایم، اما مشکلات ما یکساله ایجاد نشده است، لذا باید زمینه بروز مشکلات را مسدود کنیم و همزمان به رفع نواقص بپردازیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها