کد خبر: 703273
تاریخ انتشار :

دولت نتانیاهو: تا ما هستیم، کشور فلسطین تشکیل نمی‌شود

پس از انتشار گزارش‌هایی از طرح آمریکا برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین ظرف چند هفته آتی که در چارچوب طرحی برای صلح انجام می‌شود، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به جمع وزرای خشمگین کابینه رژیم صهیونیستی پیوست.

دولت نتانیاهو: تا ما هستیم، کشور فلسطین تشکیل نمی‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایسنا، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که از جمله چهره‌های افراطی کابینه فعلی این رژیم است، در واکنش به گزارش روزنامه «واشنگتن پست» درباره تلاش آمریکا و تعدادی از شرکای عربی آن جهت تدوین طرح کاملی برای توافق صلح میان ۲ طرف فلسطینی و اسرائیلی که شامل جدول زمانی مشخصی برای تشکیل کشور فلسطین است، در پلتفرم «ایکس» (توییتر سابق) نوشت، «تا زمانی که ما در دولت هستیم کشور فلسطین هرگز تشکیل نخواهد شد»!

به نوشته روزنامه تایمز اسرائیل، بن گویر در ادامه اظهارات خصمانه خود مدعی شد، «قصد آمریکا و کشورهای عربی برای تشکیل کشوری تروریستی در کنار اسرائیل تنها یک توهم و بخشی از این تصور گمراه‌کننده است که در طرف مقابل شریکی برای صلح وجود دارد اما بعد از هفت اکتبر بیش از هر زمانی روشن شده که دادن کشوری به آنها ممنوع است»!

این وزیر افراطی کابینه رژیم اشغالگر صهیونیستی در ادامه اظهارات مدعیانه خود نوشت، «۱۴۰۰ نفر کشته شدند و جهان می‌خواهد به آنها کشوری داده شود، این اتفاق هرگز نخواهد افتاد».

پیش از این «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز گفت که به آمریکا اعلام کرد که مخالف تشکیل کشور فلسطین به عنوان بخشی از هرگونه سناریویی برای مرحله پسا جنگ است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها