کد خبر: 703958
تاریخ انتشار :

وزیر کشور: داوطلبان و هواداران اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

وزیر کشور گفت: داوطلبان و هواداران اخلاق انتخاباتی را رعایت و از تخریب یکدیگر خودداری کنند تا فضای امن و سالم رقابتی ایجاد شده و با مشارکت گسترده مردم انتخابات خوبی را رقم زنیم.

وزیر کشور: داوطلبان و هواداران اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد وحیدی روز پنج‌شنبه در سفر به تبریز در حاشیه بازدیدها در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همه همکاری کنند و مسئولین به نظم و امنیت مقرر شده عمل کنند تا شاهد حضور شور انگیز در صحنه انتخابات باشیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: داوطلبان و هواداران به چارچوب قانونی انتخابات توجه کرده و نظم و انضباط را برقرار کنند.

وی ادامه داد: موضوع مهمی که امروز بازدید داشتیم حمل و نقل عمومی است که کارهای خوبی در استان و تبریز انجام شده و تعدادی اتوبوس جدید تأمین شده‌ است.

وحیدی گفت: تعداد قابل توجهی از خودروهای سواری در اختیار رانندگان قرار گرفته و برخی خودروها نیز اسقاط خواهد شد که به بهسازی عمر ناوگان حمل و نقل و عمومی و بهبود هوای پاک کمک شایانی می‌کند.

وی اظهار کرد: تعداد ۴۰ دستگاه خودرو برای مصارف مختلف پسماند و حمل آن آماده و تحویل شهرداری‌ها داده می‌شود.

وی گفت: بازدید دوم ما در تبریز از پروژه سگمنتال قطعات پل‌ها بود که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مجری پروژه بوده و کار ارزشمندی در تسریع پل سازی سطح شهر انجام داده است.

وی اظهار کرد: سلول شماره ۲ لندفیل مرکز دفن بهداشتی پسماند تبریز نیز با همت شهرداری و قرارگاه خاتم الانبیا انجام شده که می‌تواند برای سالیان متمادی معضل پسماند را در تبریز برطرف کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها