کد خبر: 705128
تاریخ انتشار :

سردار سلامی: آمریکا در تمام قتل‌عام‌های فلسطین نقش اصلی را بازی می‌کند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که دشمن مردمان مظلوم محاصره‌ شده را بمباران می‌کند و این اقدام یعنی فروپاشی اخلاقی، سیاسی، فرهنگی و حتی نظام یک امپراتوری، گفت: آمریکا در تمام قتل‌عام‌های فلسطین نقش اصلی و اول را بازی می‌کند

سردار سلامی: آمریکا در تمام قتل‌عام‌های فلسطین نقش اصلی را بازی می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار حسین سلامی امروز، هفدهم اسفندماه در همایش ره‌آورد سرزمین نور که امروز در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، اظهارکرد: این نقطه مبدأ شکل‌گیری یک تاریخ برای اسلام است و یک تاریخ جاری در امتداد زمان. روزگاری در فاصله چند کیلومتر از اینجا ما با چشمانی پر از رویا و سرشار از آرزو به این نقطه نگاه می‌کردیم و در دلمان این شوق برای آزادی این سرزمین موج می‌زد. چند سال است که این نقطه از یک اسارت غم‌انگیز آزاد شده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این که انقلاب به اسلام قدرت داد و اسلام در این سرزمین اولین بار قدرت گرفت، گفت: در حالی‌که هنوز در مرحله انتقال حاکمیت بودیم مورد هجوم دشمنی قرار گرفتیم که از کشورهای مختلف جهان حمایت می‌شد اما این مردم هیچ اعتنایی نکردند و از شکوه و هیمنه ظاهری آن دشمن هرگز نترسیدند و این باور هنوز وجود دارد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اعتمادبه‌نفس‌ها قوی شده است و مسلمانان دیگر نیز دریافتند می‌توان در سرزمین‌های دیگر جهاد کرد و امروز می‌بینید که در بلاد اسلامی مانند یمن، فلسطین و سوریه و عراق مسلمانان با مستکبران درگیر هستند.

وی با اشاره به تحریم ها، عنوان کرد: دشمن در عرصه اقتصاد نیز وارد شدند و ملت ما را درگیر تحریم کرد ولی اما ملت با حمایت رهبرش ایستاد و یک مقاومت در قلب مردم شکل گرفت. همه می‌ایستند و برای ملت ایران عقب‌نشینی ناممکن‌ترین رویداد است. ما فتوحات بزرگی در عرصه اقتصادی با فتح قله‌های بلند داشتیم.

سردار سلامی با بیان این که دشمن به عرصه جنگ فرهنگی روی آورد و فکر کرد می‌تواند با نشر اکاذیب و دروغ‌پردازی‌ها بر قلب و ذهن جوانان ما مسلط شود، گفت: این نیز شکست خورد. دشمن به نبردهای اطلاعاتی هم روی آورد و نتوانست کاری کند. فتنه‌های داخلی را رقم زدند اما بازهم موفق نشدند زیرا مردم ما دوباره ایستادند.

وی با اشاره به شکست دشمنان در نبرد سیاسی انتخابات نیز افزود: مردم ایران بازهم استکبار را در هم شکستند. ما قله‌های بزرگی را در آینده نزدیک فتح می‌کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: امروز دشمن مردمان مظلوم محاصره‌ شده را بمباران می‌کند و به این کار خود افتخار می‌کند، در حالی که این اقدام یعنی فروپاشی اخلاقی، سیاسی، فرهنگی و حتی نظام یک امپراتوری. امروز آمریکا در تمام قتل‌عام‌های فلسطین نقش اصلی و اول را بازی می‌کند. ما در حال صعود هستیم و دشمنان به غروب شان نزدیک شده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها