کد خبر: 706217
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با حقیقت پور:

ایران پاسخی سخت و عقل‌پایه به صهونیست‌ها می‌دهد

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: ایران آمادگی دارد که سخت ترین پاسخ را به صهیونیست‌ها بدهد و قطعا این پاسخ عقل پایه خواهد بود.

ایران پاسخی سخت و عقل‌پایه به صهونیست‌ها می‌دهد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: بر اثر حمله جنایت کارانه اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سرداران رشید مدافع حرم " سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی" و "سرتیپ پاسدار محمدهادی  حاجی رحیمی"  از فرماندهان ، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز  دفاع مقدس و مستشاران و افسران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه  آنان به شرح زیر به فیض شهادت نائل آمدند.

منصور حقیقت پور در گفت‌وگو با خبرنگار نامه نیوز درباره نحوه پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق گفت: واکنش ایران به این حمله بدون شک اساسی خواهد بود. البته باید بدانیم توطئه ای در کار است تا پای ایران به جنگ مستقیم با اسرائیل کشیده شود.

وی افزود: ما می توانیم انواع انتقام ها را از صهیونیست ها بگیریم، خود صهیونیست ها نیز طعم این انتقام ها را در گذشته چشیدند. قطعا مقامات جمهوری اسلامی در موضوع حمله به کنسولگری نیز اصل موضوع انتقام گیری را اعلام می کنند و این حق ما است که به این اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع بدهیم.

این کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره طرح مطالبات انتقام حداکثری و نظامی اظهار کرد: مقامات کشور به اندازه کافی بلوغ لازم را دارند و در دام این احساسات نمی افتند اما هر زمان که صلاح بدانیم سطح، ابعاد، حجم، عمق، شکل، نوع و نحوه انتقام را مشخص و آن را عملیاتی می کنیم.

وی افزود: ایران آمادگی دارد که سخت ترین پاسخ را به صهیونیست‌ها بدهد و قطعا این پاسخ عقل پایه خواهد بود. یعنی جوابی خواهیم داد که دندان شکن و بازدارنده باشد و نتایج خسارت باری را نیز به صهیونیست ها تحمیل کنند.

این نماینده ادوار مجلس درباره وظیفه دستگاه دیپلماسی گفت: وزارت خارجه باید بتواند محکومیت این ماجرا را از مجامع بین المللی و کشورهای جهان بگیرد، به ویژه آنکه پیگیری دیپلماتیک انجام دهد تا سازمان ملل موضع روشن و شفافی در محکم کردن حمله اسرائیل به کنسولگری ایران اتخاذ کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها