کد خبر: 707049
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با ابوالفضل ظهره وند

پاسخ ایران اوضاع اسرائیل را بدتر می‌کند، آن را نجات نمی‌دهد

فعال سیاسی گفت: در همین چند روز رژیم صهیونیستی به اندازه 10 تا حمله آسیب روحی و روانی خورده است. صهیونیست ها الان بی قرار هستند و نمی دانند قرار است چه اتفاقی بیفتد.

پاسخ ایران اوضاع اسرائیل را بدتر می‌کند، آن را نجات نمی‌دهد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: از زمانی که ایران وعده انتقام سخت را داده است، ارتش رژیم صهیونیستی در آمادگی به سر می برد و هر لحظه احتمال می دهد که این انتقام سخت عملیاتی شود اما این انتقام چه طور و چه زمانی گرفته خواهد شد.

ابوالفضل ظهره وند در گفتگو با خبرنگار نامه نیوز درباره اوضاع حساس منطقه گفت: رژیم صهیونیستی تا چند روز پیش داشت رجزخوانی می کرد اما از زمانی که پالس های جدی ایران را برای تنبیه این رژیم دریافت کرد، نگران و هراسان شده است و مقامات کشورهای اروپایی را به عنوان میانجی جلو انداخته تا بتواند تهران را از تصمیم خود منصرف سازد. اینها نشان می دهد که دست اسرائیل، آمریکا و اروپا خالی است چون می دانند اگر اوضاع منطقه به هم بریزد رژیم صهیونیستی نخستین قربانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و حامیانش نسبت به شدت و گسترش جنگ برآورد روشنی ندارند، افزود: آنها می دانند اگر دامنه جنگ افزایش پیدا کند خیلی اوضاع خراب می شوند. غربی ها هیچ وقت تا آخر پشت یک کشور نمی مانند چون منافع خودشان را ارجح قرار می دهند، کاری که با اوکراین کردند، یعنی خیلی راحت اوکراین را تنها گذاشتند و 100 هزار نفر قتل و عام شدند.

این دیپلمات باسابقه کشورمان یادآور شد: هر چند کشورهای غربی در چند روز اخیر سعی کردند با تهران ارتباط بگیرند و درباره گسترش دامنه جنگ هشدار بدهند اما معتقدم آنها امکان واکنش در مقابل تنبیه کردن رژیم صهیونیستی ندارند چون ایران قوی تر از آن است که تصور می کنند.

وی ادامه داد: پاسخ ایران صرفا آرامش دادن به حس انتقام نیست. ایران محور مقاومت است و حفظ ژئوپلتیک و آینده منطقه برایش اهمیت دارد. هر پاسخی که ایران طراحی کند و به اقدام جنایتکارانه اسرائیل بدهد با حفظ شرایطی است که رژیم صهیونیستی در آن قرار دارد. به عبارت دیگر پاسخ این طور نخواهد بود که رژیم صهیونیستی بتواند خودش را از این مهلکه نجات دهد.

ظهره وند گفت: رژیم صهیونیستی الان در بدترین وضعیت خودش قرار دارد و پاسخ ایران طوری خواهد بود که اوضاع این رژیم بدتر هم می شود. حال باید منتظر ماند و دید مقامات نظامی و امنیتی چه طراحی انجام می دهند اما قطعا این طور نخواهد بود که ما 4 تا موشک بزنیم و اسرائیل بخواهد با مظلوم نمایی از اوضاع سخت کنونی خارج شود. در همین چند روز رژیم صهیونیستی به اندازه 10 تا حمله آسیب روحی و روانی خورده است. صهیونیست ها الان بی قرار هستند و نمی دانند قرار است چه اتفاقی بیفتد.  

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها