کد خبر: 778707
تاریخ انتشار :

اسرائیل به تنهایی به جنگ با ایران می آید

بن‌گویر گفت: اسرائیل در نهایت باید به‌تنهایی با ایران روبه‌رو شود

اسرائیل به تنهایی به جنگ با ایران می آید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بن گویر با اشاره به روابط با دونالد ترامپ افزود که اگر فرصت گفتگو با او را داشت، خطاب به وی می‌گفت: «آقای رئیس‌جمهور، در نهایت این ما هستیم که باید تاوان سیاست‌ها را بپردازیم.

به نقل فارس، ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به تحولات اخیر و رویکرد واشنگتن در قبال تهران، تأکید کرد که اسرائیل در نهایت چاره‌ای جز رویارویی مستقل با ایران ندارد.

بن‌گویر با بیان اینکه «اولویت او امنیت نسل‌های آینده اسرائیل» است، گفت: «با وجود تمام احترامی که برای شرکا و ایالات متحده قائلم، نمی‌خواهم فرزندانم زیر سایه تهدید هسته‌ای زندگی کنند. صادقانه و با دلسوزی به آمریکایی‌ها می‌گویم که تصور می‌کنم آن‌ها در این زمینه ساده‌لوحانه عمل می‌کنند.» 

 وی با اشاره به روابط با دونالد ترامپ افزود که اگر فرصت گفتگو با او را داشت، خطاب به وی می‌گفت: «آقای رئیس‌جمهور، در نهایت این ما هستیم که باید تاوان سیاست‌ها را بپردازیم. 

 پیشتر و نیز در حالی که تلاش‌های مقامات آمریکا و اسرائیل و رسانه‌های وابسته به آنها برای القای دعوای زرگری دونالد ترامپ و نتانیاهو درباره لبنان به عنوان «اختلافات شدید» دو طرف ادامه دارد، بن گویر گفته بود: «در شرایط (جاری)، نتانیاهو باید به ترامپ می‌گفت: آقای رئیس‌جمهور، ما شما را دوست داریم، اما پاسخ منفی است. ما با سازمانی که امنیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد، آتش‌بس نخواهیم کرد.» 

دیدگاه تان را بنویسید

 

نیازمندی ها