قالیباف باکو را به مقصد تهران ترک کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از شرکت در بیستمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC)، با بدرقه نایب رئیس مجلس آذربایجان، باکو را به مقصد تهران ترک کرد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، دقایقی پیش پس از پایان برنامههای خود در جمهوری آذربایجان، باکو را به مقصد تهران ترک کرد.
قالیباف صبح امروز برای شرکت در بیستمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) وارد باکو شده بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان این سفر، ضمن سخنرانی در اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، با الهام علیاف، رئیسجمهور جمهوری آذربایجان و روسای مجالس ترکیه و جمهوری آذربایجان دیدار و گفتگو کرد.
دیدگاه تان را بنویسید