کد خبر: 778815
تاریخ انتشار :

اداره تنگه هرمز توسط ایران و عمان

توئیت عراقچی درباره مدیریت تنگه‌ هرمز منتشر شد

اداره تنگه هرمز توسط ایران  و عمان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وزیر امور خارجه پیامی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس منتشر کرد.

به نقل از تابناک، وزیر امور خارجه پیامی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس منتشر کرد. متن پیام عباس عراقچی در شبکه ایکس به شرح زیر است:

«پس از بیانیه مشترک اخیر در مسقط، گفت‌وگویی سازنده با جناب بدر البوسعیدی داشتم.

 

ما بار دیگر تأکید کردیم که ایران و عمان گفت‌و‌گو‌هایی را برای «تعیین چارچوب اداره آینده و خدمات دریایی در تنگه هرمز» انجام خواهند داد. ما برای پیشبرد این روند مصمم هستیم و این کار را با هماهنگی و در تبادل نظر با همسایگان خود به انجام خواهیم رساند.»

توئیت+عراقچی

دیدگاه تان را بنویسید

 

نیازمندی ها