کد خبر: 626656
تاریخ انتشار :

اخبار استقلال : مددی از فرهاد مجیدی می ترسد! + فیلم

ترس مدیرعامل استقلال از پاداش های مجیدی

اخبار استقلال : مددی از فرهاد مجیدی می ترسد! + فیلم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال پس از مدت‌ها سکوت و بی‌خبری در شبکه ورزش حاضر شد و به تعدادی از ابهامات پاسخ داد.

مددی از پاداش های مجیدی می ترسد؟

احمد مددی مدت‌هاست با سرمربی تیم خود دچار مشکل شده و این دو نفر بارها در رسانه‌ها در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند اما این‌بار و پس از پیروزی‌های پیاپی تیم استقلال، در فضایی آرام‌تر به صحبت درباره سرمربی خود پرداخت و اعلام کرد حتی لیست فصل بعد تیم استقلال را از مجیدی گرفته است.

علیرغم آنکه احمد مددی مشکلات و چالش‌های خود با مجیدی را ناشی از بی‌پولی و شیطنت اطرافیان باشگاه استقلال دانست و از نتایج او اعلام رضایت کرد اما در چند نوبت نیز سرمربی تیمش را از کنایه بی‌نصیب نگذاشت. حمایت جانانه مددی از اسپانسر باشگاه استقلال و عنوان اینکه بعضی رفتارهای غیرمنصفانه باعث دلسردی آنها شده اولین کنایه به سرمربی استقلال بود که مدت‌هاست با شرکت حامی باشگاه استقلال به مشکل خورده و مصاحبه‌هایی علیه آنها داشته است.

در کنار این موضوع، هنگامی که بحث پاداش‌های فرهاد مجیدی به تیمش پس از پیروزی مطرح شد، مدیرعامل استقلال عنوان کرد که " البته خود آقای مجیدی این پول‌ها را از جیبش نمی‌دهد و دوستان وی در این مورد به وی کمک می‌کنند". احمد مددی در ادامه گفت: هر کس به هر طریقی به باشگاه استقلال کمک کند ما از وی تشکر می‌کنیم اما این موضوع پاداش‌ها نباید حربه‌ای برای فشار به مدیریت باشگاه شود.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها