کد خبر: 628825
تاریخ انتشار :

پیشکسوت تراکتور: کمالوند با عوام فریبی موفق نمی شود

پیشکسوت، مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور تبریز با انتقاد از مدیران باشگاه به خاطر استخدام سرمربی ضعیف و امتحان پس داده در سایر تیم ها، گفت: کمالوند با عوام فریبی و خوش صحبتی به هیچ عنوان موفق نخواهد شد و روزهای تیره و تاری را برای تراکتور رقم می زند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کاظم محمودی روز سه شنبه در گفت وگویی با خبرنگاران، کارنامه کمالوند را مملو از نتایج بد و همراه با بدبختی تیم های تحت مدیریتش خواند و افزود: تنها موفقیت او مربوط به 13 سال قبل است که تراکتور را به لیگ برتر آورد که البته آن سال هم خیلی مسائل دست به دست داد تا تراکتور موفق شود که مهم‌ترین آن‌ حمایت قاطع هواداران بود که سهم بزرگی در این ماجرا داشت.

وی اظهار داشت: هویتی که آن زمان تراکتور به کمالوند داد، باعث شد او بتواند تا الان مربی‌گری کند، اما پس از آن سال ها هر کجا رفته، نتوانسته نتیجه بگیرد و دو سه ماه بیشتر دوام نیاورده است؛ این مربی خیلی تیم‌ها را بدبخت کرده است که آخرین آن سایپا بود و اگر به جای او مربی دیگری به سایپا می‌رفت، حداقل وسط راه تیم را رها نمی‌کرد، تیمی که در تمام ادوار لیگ در لیگ برتر حضور داشت و جزو باشگاه‌های حرفه‌ای لیگ ما محسوب می‌شد، توسط او به دسته پایین سقوط کرد.

محمودی ادامه داد: مربی تراکتور قول داده‌ که سال اول تیم را آسیایی می‌کند و سال دوم به قهرمانی لیگ برتر می‌رساند، اگر فرض بگیریم که او نتواند به این اهداف برسد، ضربه این اتفاق به هوادار، باشگاه و مالک باشگاه می‌ خورد و مردم دلیل این عدم موفقیت را از چشم زنوزی و نظمی خواهند دید.

وی با اشاره به اینکه کمالوند پیش از سایپا، شاهین بوشهر را ول کرد و رفت و سپس به استقلال آمد و این تیم را هم وسط راه رها کرد، یادآور شد: این درحالی است که او پرسپولیسی است و وقتی به استقلال آمد، گفت من استقلالی‌ام و به خاطر استقلال آمده‌ام و الان هم که به تراکتور آمده می‌گوید من تراکتوری‌ام و به خاطر تراکتور آمده‌ام.

محمودی گفت: در حال حاضر که شرایط مالی تراکتور خوب نیست، اگر کمالوند واقعا" به خاطر تراکتور آمده است، باید خود و دستیارانش قرارداد سفید امضا کنند.

وی فصل جدید را سال سخت برای تراکتور دانست و افزود: ای کاش هواداران در فصل آینده بتوانند به ورزشگاه بیایند و تیم به واسطه حضور آن‌ها نتیجه بگیرد، چون در غیر این صورت تراکتور یکی از کاندیداهای سقوط به لییگ دسته یک خواهد بود.

محمودی با اشاره به آبروریزی تیم فوتبال شهرداری تبریز به خاطر تبانی در زمان سرمربی‌گیری کمالوند، گفت: اتفاقی که در شهرداری تبریز رخ داد یک افتضاح بزرگ برای فوتبال ایران و تبریز بود، افتضاحی که اعتبار فوتبال آذربایجان را زیر سوال بود.

وی ادامه داد: بعد از این اتفاق زشت و کارنامه منفی، نمی‌دانم چرا نظمی ریسک کرد و ایشان که رزومه و سابقه خوبی ندارد را دوباره به تراکتور آورد، تراکتوری که همیشه به خوشنامی و افتخار از آن یاد می‌شود.

محمودی خبر مربوط به آوردن اسپانسر برای تراکتور توسط کمالوند را بسیار تاسف بار خواند و اظهار داشت: یعنی تراکتور آنقدر کوچک شده که آقای نظمی گول یک آدمی که رزومه‌اش مشخص است را خورده‌ است؟ در حالی که تاکنون هم نتوانسته اسپانسری برای تراکتور بیاورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها