کد خبر: 629581
تاریخ انتشار :

تقابل مظاهری با باشگاه استقلال به کجا می‌رسد؟

پس از جلسه امروز مظاهری با مدیران باشگاه استقلال، اتفاقات قابل توجهی میان طرفین شکل گرفته است.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 امروز (سه‌شنبه)، رشید مظاهری به همراه وکیل خود به دیدار احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال آمد و پس از آن مظاهری و وکیل خود، با ناراحتی باشگاه را ترک کردند.

صحبت اصلی وکیل مظاهری درباره فسخ قرارداد استقلال با این دروازه‌بان بود. او در این رابطه گفت: ما منتظر مددی ماندیم که بیاید. این چند روز به ما خیلی سخت گذشت و مددی هم امروز رک و راست به ما گفت بروید فسخ کنید و به سلامت! ما آمدیم مشکل را حل کنیم و به آقای مددی گفتیم تمایلمان به ماندن است اما او گفت بروید فسخ کنید. مدیریت و هیات مدیره با تصمیماتی که گرفتند علاقه‌ای به ادامه همکاری با ما ندارند. در جلسه‌مان با این‌که ما با احترام برخورد کردیم اما مددی گفت تا ۳ ماه دیگر فلان کار را می‌کنم!

اظهاراتی که از سوی وکیل مظاهری مطرح شد، مقداری عجیب به نظر رسید و معادلات ماندن یا نماندن مظاهری در جمع آبی‌پوشان را پیچیده‌تر کرد.

مددی پیش از این درباره مظاهری گفته بود صحبت‌های لازم را با این دروازه‌بان انجام داده است و او به قراردادش پایبند است.

اما با وقوع چنین مساله‌ای به نظر می‌رسد در مذاکرات طرفین مشکلی پیش آمده و احتمال دارد مظاهری در مذاکرات خود مطالبه‌ای خارج از قرارداد خواسته است. همانطور که مشخص است، مظاهری در میان بازیکنان استقلال بیش از ۵۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کرده است و یک سال دیگر هم با استقلال قرارداد دارد.

تا اینجای کار، تصمیم مظاهری و وکیلش فسخ یکطرفه قرارداد است و باشگاه استقلال نیز در صورت این اتفاق اعاده حیثیت خواهد کرد و باید دید تقابل این باشگاه استقلال و مظاهری به کجا می‌رسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها