کد خبر: 631404
تاریخ انتشار :

ادووکات: اعتراف می‌کنم ایران بهتر بود

سرمربی تیم فوتبال عراق گفت: اعتراف می‌کنم تیم ملی فوتبال ایران به مراتب بهتر از عراق بازی کرد و توانست به پیروزی رسیده و با کسب سه امتیاز کامل زمین مسابقه را ترک کند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 «دیک ادووکات» سرمربی تیم ملی فوتبال عراق پس از شکست مقابل ایران در چارچوب هفته دوم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه اول اظهار داشت: انتظارات زیادی برای این مسابقه داشتیم اما آنچه برایش برنامه‌ریزی کرده بودیم در زمین اجرا نشد.

وی افزود: اعتراف می‌کنم تیم ملی فوتبال ایران به مراتب بهتر از عراق بازی کرد و توانست به پیروزی رسیده و با کسب سه امتیاز کامل زمین مسابقه را ترک کند.

سرمربی تیم فوتبال عراق خاطرنشان کرد: مردم عراق ناراحت هستند اما هنوز هشت بازی دیگر برایمان باقی مانده است و می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. در این سطح اشتباهات زیادی داشتیم. روی گل‌های اول و دوم واقعاً اشتباهات ابتدایی مرتکب شدیم.

ادووکات تصریح کرد: می‌خواستیم دفاع کنیم و در ضد حمله به هدفمان برسیم، این تاکتیک مقابل کره‌جنوبی جواب داد اما مقابل ایران نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: باید چند بازیکن خوب عراقی را که در کشورهای دیگر بازی می‌کنند و می‌توانند تیم ملی را تقویت کنند، پیدا کنیم تا در بازی‌های آینده بهتر نتیجه بگیریم.

تیم‌های عراق و ایران از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته دوم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه A در ورزشگاه خلیفه دوحه به مصاف هم رفتند که در پایان، این دیدار با برتری پرگل و مقتدرانه شاگردان دراگان اسکوچیچ با نتیجه سه بر صفر همراه شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها