کد خبر: 637156
تاریخ انتشار :

نسخه عجیب سولسشر برای گذر از بحران؛ اولدترافورد یک هفته تعطیل شد

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد باوجود اینکه تیم تحت هدایتش در میانه یکی از بزرگ‌ترین بحران‌های تاریخ معاصر این باشگاه انگلیسی قرار دارد، تصمیم گرفت تا بازیکنان و کادرفنی تیم را یک هفته به مرخصی بفرستد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بدنبال دو شکست سنگین خانگی برابر رقبای دیرینه یعنی لیورپول و منچسترسیتی، «اوله گونار سولسشر» نیمکت شیاطین سرخ به‌شدت تحت فشار قرار گرفت و بسیاری به صلاحیت‌های وی برای برگرداندن ورق به سود یونایتد ابراز تردید کردند.

با این حال، براساس گزارش نشریه دیلی‌میل، مرد نروژی با تصمیمی عجیب تمام ارکان باشگاه منچستریونایتد را غافلگیر کرده‌است.

با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنان یونایتد، تیم ملی کشورشان را در فیفادِی همراهی می‌کنند، سولسشر تصمیم گرفته تا به تیمش استراحتی طولانی‌ داده و خود نیز برای گذراندن مدتی در کنار خانواده راهی نروژ شود.

هرچند این وقفه مورد استقبال قرار گرفته و حتی ضروری انگاشته شده‌است، بحرانی که در دل باشگاه رخنه کرده، بسیاری را بر آن داشته تا به این باور برسند که حالا زمان مناسبی برای تعطیلات نیست.

با این وجود، اظهارات اخیر سولسشر به‌وضوح از این حکایت دارد که وی چندان هم خود را تحت فشار حس نمی‌کند.

سولسشر پس از شکست تیمش برابر منچسترسیتی گفت: همواره ارتباط خوبی با باشگاه دارم و همگی در مورد شرایط صادق و صریح هستیم. برای منچستریونایتد کار می‌کنم و بهترین نسخه منچستریونایتد را می‌خواهم. 

علاوه بر این، مدیریت باشگاه انگلیسی اعلام کرده‌است که مرد نروژی همچنان روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

با این تفاسیر، باید منتظر ماند و دید که آیا این تعطیلی هفت روزه در نظر گرفته شده برای شیاطین سرخ، به نفع او خواهد بود یا اینکه به نقطه دیگری برای موشکافی کردن توانایی‌های وی تبدیل می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها