کد خبر: 637510
تاریخ انتشار :

فان‌خال: توضیحی در مورد این نتیجه ندارم!

لوییس فان خال، سرمربی تیم ملی هلند از عملکرد تیمش در مقابل مونته نگرو انتقاد کرد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند دیشب در حالی که با دو گل مقابل مونته نگرو پیش بوده و فرصت خوبی برای صعود به جام جهانی قطر داشت، این پیروزی را از دست داد تا در انتظار مسابقه آخر خود مقابل نروژ باشد. لوییس فان خال در پایان این دیدار مدعی شد بازیکنان هلند در این دیدار بیش از حد توپ را از دست داده و بدون تمرکز بازی کرده اند.

لوییس فان خال گفت: "در حالیکه سرنوشت صعود به جام جهانی در دستان خودمان بود، عملکرد خوبی مقابل مونته نگرو نداشته و برتری با دو گل را در مقابل حریف از دست دادیم که من نمی توانم در این رابطه توضیحی بدهم. در این شرایط همه چیز معطوف به حفظ تمرکز است. در مورد واگذاری وظایف با بازیکنان صحبت کرده ایم و هر کسی باید کار خود را به بهترین نحو انجام دهد.

حریف با سیستم 1-4-5 و دفاعی تر از حد معمول بازی می کرد و در این شرایط کار برای ما سخت تر می شود. اما ما بیش از حد توپ از دست داده و در نتیجه به مونته نگرو فرصت رسیدن به گل می دهیم.

گاهی اوقات در لحظاتی توپ را از دست می دهیم که نباید این اتفاق رخ دهد. به هر حال ما باید این نتیجه را بپذیریم. شرایط را ارزیابی خواهیم کرد و سپس به مصاف تیم ملی نروژ می رویم. ما یک فرصت بسیار بزرگ را از دست دادیم، اما همچنان بهترین موقعیت برای صعود مستقیم را در اختیار داریم و مهمتر از همه این است که بازیکنان با تمام وجود برای رسیدن به هدف خود تلاش کنند."

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها