کد خبر: 638346
تاریخ انتشار :

مافیا علیه تیم پرسپولیس

در این فصل هم تیم پرسپولیس با حواشی و کارشکنی های زیادی روبه رو شده است.

مافیا علیه تیم پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت گل کوچیک، تیم پرسپولیس در این فصل با مشکلات زیادی روبه رو بوده است. مشکلاتی که بعد از روی کار آمدن دولت جدید و ورود حمید سجادی به وزارت ورزش بیشتر شد. تیم پرسپولیس در حالی با مشکلات شدید مالی مواجه است که دو بار به فینال لیگ قهرمان رسیده و درآمد دلاری کسب کرده است. هواداران تیم پرسپولیس به شدت نسبت به عملکرد سرپرست تیم پرسپولیس معترض هستند در حالیکه وزیر ورزش با قدرت از صدری حمایت می‌کند. تیم پرسپولیس پس از گذشت 6 هفته از مسابقات لیگ برتر همچنان اسپانسری برای خود پیدا نکرده است.تیم پرسپولیس پس از 5 سال قهرمانی و نمایش مقتدر در لیگ چگونه به این روز افتاد؟ از خروج بازیکنان بزرگ گرفته و ورود صدری در راس کار به جای سمیعی تا نداشتن اسپانسر و سرانجام مشکلات داوری عجیب و غریب در بازی‌های لیگ برتر برابر حریفان. این موضوعاتی است که ذهن هواداران را به سمت این می برد که انگار نیرو و دست های پشت پرده ای در کار است تا سرخپوشان نتیجه نگیرند.

باشگاه دولتی هستیم و مجبور بودیم که یک مزایده برگزار کنیم. به این دلیل طول کشید که باید یک قیمت کارشناسی در می‌آوردیم و اسناد مزایده را در اختیار همه قرار می‌دادیم. مزایده ما یکی دو هفته پیش به پایان رسید و برنده‌ای نداشت. " این صحبت های صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در برنامه تلویزیون است. سوال اینجاست اگر ما باشگاه دولتی هستیم و مجبور به برگزاری مزایده بودیم چرا استقلال مجبور به برگزاری مزایده نبود؟ و نه های وب و نه ایده پروران با مزایده کارگزار استقلال نشده اند. این وسط یا صدری دروغ می گوید یا سجادی برای استقلال تخلف کرده است.

در حالیکه می توان با فهم همین موضوع که استقلال بدون برگزاری مزایده کارگزار انتخاب کرده است، فهمید که برگزاری مزایده یک شو و دروغ عمدی بوده است، پی برد. با این حال برای اطمینان بیشتر می توانید ماده 27 قانون برگزاری مناقصات را بخوانید که از همان ابتدا با یک گزارش توجیهی می توان ترک تشریفات کرد، کاری که به عمد انجام نشد تا وقت پرسپولیس تلف شود.

دلایل لازم برای ترک تشریفات مناقصات دولتی را می بینید را پرسپولیس می توانست از همان اردیبهشت ماه که مشخص بودکار با آتیه تمام است آن را به کار برد تا فی الفور ترک تشریفات کرده و بدون برگزاری مزایده و با مذاکره، کارگزار بعدی را انتخاب کند. اما هدف چیز دیگری بود تضعیف و تضعیف و تضعیف پرسپولیس تا باقی تیمها بتوانند خود را به پرسپولیس برسانند. امیدواریم با این مدارک معدود هواداران روشنفکرنمای پرسپولیس دست از فریب خوردگی از صدری بردارند.

چند ماهه میگه پول کالدرون رو میدیم ولی هنوز که هنوزه هیچ خبری نشده میگفت حین برگزاری مزایده برای از دست نرفتن زمان مذاکره کردیم، 20 روز هم از مزایده گذشت ولی هنوز که هنوزه خبری نشده مگه کل سال چند روزه و لیگ چند هفته است که کارگزار این همه مدت از دست بره کل پول یک سال رو بده؟ میگفت تو تبلیغات محیطی زیر بار هیچ کس نمیریم و با افتخار میگفت پیشنهاد کارگزار استقلال برای کارگزاری خودمون رو رد کردیم، امروز خبر اومد که تبلیغات محیطی پرسپولیس رو هم دادن به کارگزار استقلال تا دوزار بندازه کف دست پرسپولیس، با خودشون قرارداد میبستیم بهتر نبود؟ فقط و فقط وام و قرض گرفته تا هزار تا تهمت نا بجا از هر خری بشنویم و هیچ واکنشی هم نمیده تنها اقدامش این بوده که هوادار پرسپولیس رو سوق داده به سمت اپ شرکت خودش تا بعد یک ماه 200 میلیون تومن درامد و کمک به باشگاه برسه تازه همین کار رو برای استقلال هم انجام داده که درامد استقلال بیشتر بوده و در واقع فقط جیب شرکت خودش رو پر کرده مرزهای خیانت رو جابجا کردی آقای صدری.با روی کار آمدن دولت ابراهیم رئیسی وضعیت پرسپولیس زیر و رو شد. تغییر دولت و به دنبال آن انتخاب وزیر جدید ورزش و جوانان شرایط متفاوتی را برای مدیرعامل بوجود آورد تا تصمیمش برای جدایی از این باشگاه را بگیرد. پرسپولیس که چند ماه آرام را از نظر مدیریتی پشت سرگذاشته بود با استعفا جعفر سمیعی مدیرعاملی باشگاه وارد بحران عجیبی شد، اعضای هیات مدیره سید مجید صدری را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند تا امور جاری باشگاه را انجام بدهد. موضوعی که تبعات سنگینی برای تیم پرسپولیس در فصل جدید به همراه داشت. عدم پرداخت مطالبات کالدرون هم باعث شد پنجره نقل و انتقالات بسته شود و یحیی در جذب دو بازیکن مدنظر خود تا اینجا ناکام مانده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها