کد خبر: 640292
تاریخ انتشار :

AFC با راستی آزمایی درباره باشگاه‌های ایرانی تصمیم گرفت

رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های ایران می‌گوید کنفدراسیون فوتبال آسیا با راستی آزمایی درباره باشگاه‌های ایرانی تصمیم گرفته است.

AFC با راستی آزمایی درباره باشگاه‌های ایرانی تصمیم گرفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، داریوش مصطفوی، رئیس هیات استیناف و صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط ایجاد شده برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال سعی کرده همکاری لازم را با باشگاه‌ها انجام دهد. همان‌گونه که پیش‌تر هم گفته‌ام هیات‌های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای هرکدام مستقل عمل می کنند و تصمیمات آن ها ارتباطی با فدراسیون فوتبال ندارد. این راستی‌آزمایی بر اساس مدارکی صورت گرفت که باشگاه‌ها بارگذاری کرده بودند و درباره آن تصمیم‌گیری صورت گرفته است. 

رئیس هیات استیناف و صدور مجوز حرفه ای تاکید کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیم رسمی درخواست حذف سه باشگاه ایرانی را به کمیته انضباطی ارائه داده است و این تصمیم در شرایطی اتخاذ شد که پیش از این اطلاعات لازم به باشگاه‌ها داده شده بود. حالا با توجه به وضعیت پیش آمده، فردا (جمعه) جلسه‌ای فوری با حضور شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون برگزار خواهد شد. ما همه تلاش خود را می‌کنیم باشگاه‌ها در زمان باقیمانده بتوانند تعهدات خود را انجام دهند اما تصمیم‌گیر نهایی درباره این پرونده کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها