کد خبر: 642402
تاریخ انتشار :

حمایت ویژه سرمربی از کنعانی زادگان

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس روز گذشته به حمایت از کنعانی زادگان پرداخت.

حمایت ویژه سرمربی از کنعانی زادگان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک گمانه زنی ها برای حضور کنعانی زادگان در تیم ملی بازهم به اوج رسید. در آستانه بازی های ملی و اعلام لیست از سوی اسکوچیچ بحث حضور کنعانی زادگان مطرح شد. اخبر موثقی شنیده می‌شود که کنعانی زادگان به دلیل رسواییی اخلاقی جایی در لیست ندارد. از طرفی دیگر هم برخی رسانه ها اعلام کردند کنعانی زادگان در لیست تیم ملی حضور خواهد داشت. اما گفته می شود با دستور نهادهای ذیربط کنعانی زادگان جایی در فهرست بعدی تیم ملی نخواهد داشت!

کنعانی زادگان مدافع الاهلی قطر به پایان راه رسید. ماه گذشته ویس کنعانی زادگان از قرار با دختری لو رفت. کنعانی زادگان در ویس لو رفته در حال قرار گذاشتن با فردی است که قرار است به قطر سفر کند. از همان ابتدا گمانه زنی در مورد کنعانی زادگان از تیم ملی به گوش می‌رسید. اتفاق مشابه‌ای که برای رامین رضاییان هم افتاد. حال در آستانه اعلام لیست تیم ملی احتمال حذف کنعانی زادگان بیش از پیش است.

فایل صوتی منتسب به محمد حسین کنعانی‌زادگان مدافع الاهلی قطر، برای او دردسرساز شده و با دستور نهادهای ذیربط او جایی در فهرست بعدی تیم ملی نخواهد داشت.

نشانه دیگر این دعوت نشدن صحبتهای عزیزی خادم است که گفته است: فدراسیون هیچ بی اخلاقی را برنمی تابد و ستاره بی اخلاق به هیچ دردی نمی‌خورد. خط قرمز ما در بحث ملی نظم و اخلاق است و هر کسی در هر جایگاهی نمی‌تواند به این تعهدات عمل کند، تیم ملی را ترک کند.

خورشیدی، سرپرست تیم ملی: در این هفته نماینده‌اش بیاید خودش قطر است نماینده‌اش برای ادای توضیحات به کمیته اخلاق می‌آید، پرونده او مفتوح است تا ببینیم کمیته اخلاق چه تصمیمی می‌گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها